فرماندار خاش گفت: با توجه به اینکه دولت نگاهی ویژه به سیستان و بلوچستان دارد، بر همین مبنا علاوه بر اجرای برنامه‌های توسعه‌ای، آبادانی مناطق روستایی از اولویت‌های در منطقه به شمار می رود.

صاحب گل صالحی  در حاشیه دیدار مشترک خود به همراه شهردار خاش با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: اجرای طرح های هادی روستایی و توجه به آسفالت معابر به عنوان یک ضرورت مهم دولت با قوت در شهرستان خاش دنبال می شود.
وی اظهارکرد: در نشست امروز با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای آسفالت معابر روستاهای افتخارآباد، ناصرآباد، همت آباد شکاری و ناصری بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد این موضوع با جدیت در دستور کار بنیاد مسکن قرار دارد.
فرماندار خاش ادامه داد: هم اینک در روستاهای مختلف بخش های مرکزی، پشتکوه و ایرندگان بهسازی و جدول گذاری معابر از سوی دهیاران انجام شده و در بخش دیگر از روستاها نیز به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کار زیرسازی انجام و معابر آماده آسفالت هستند.
وی گفت: در موضوع ساخت مسکن و اختصاص تسهیلات در این موضوع از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و همچنان اجرای برنامه‌های توسعه ای و محرومیت زدایی از سوی دولت با جدیت دنبال می شود.
صالحی افزود: با توجه به اینکه بخشی از قرارداد شهرداری خاش در مبحث اقدام ملی مسکن و ایجاد زیرساخت مربوط به زمین های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده و واگذاری اراضی و ساخت مسکن از سوی این نهاد انجام می شود، در خصوص اجرای مصوبات و توافق نامه های این موضوع نیز بحث و تبادل نظر شده است.
وی از همکاری های ارزشمند بنیاد مسکن در مقوله اجرای طرح های عمرانی و خدمت رسانی به جامعه هدف روستایی شهرستان قدردانی و بر ضرورت افزایش خدمات دولت در این مباحث تأکید کرد.
در دیدار فرماندار خاش با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص طرح‌های عمرانی بنیاد مسکن استان و بویژه اجرای طرح هادی روستایی در این شهرستان بحث و تبادل نظر شد.
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان خاش عهده دار ساخت ‌ ۴۹۰ واحد روستایی در قالب طرح ویژه بهسازی و مسکن روستایی و اجرای ۲۷ طرح هادی روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار