فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام پنج باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی و کشف بیش از سه تن انواع مواد مخدر در استان خبر داد.

سردار محمدرضا اسحاقی اظهار کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر، شناسایی باندها و سرشبکه‌های اصلی مواد مخدر یکی از اولویت‌های مهم و اساسی پلیس سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: در این رابطه در مهرماه با اشراف و رصد اطلاعاتی پلیس بر فعالیت و تحرکات قاچاقچیان عمده مواد مخدر، پنج باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی شناسایی و منهدم شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای عملیات‌های پلیسی علیه قاچاقچیان مواد مخدر در استان، عنوان کرد: در این مدت سه تن و ۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۲ تن و ۷۷ کیلوگرم تریاک، ۵۷۲ کیلوگرم حشیش، پنج کیلو و ۸۶۴ گرم هروئین و ۳۸۵ کیلوگرم شیشه و سایر مشتقات از قاچاقچیان مواد افیونی در سطح استان کشف شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات‌ها ۵۳ نفر قاچاقچی عمده مواد مخدر دستگیر و ۹ قبضه سلاح جنگی کشف و ۳۰ دستگاه خودرو از سوداگران مرگ توقیف شد.

سردار اسحاقی با اشاره به اقدامات پلیس سیستان و بلوچستان در مقابله با خرده فروشان مواد مخدر، بیان کرد: در این مدت ۳۰۲ نفر خرده فروش و یک هزار و ۱۶۱ نفر معتاد متجاهر در محلات و نقاط آلوده استان دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدند.

برچسب ها: فراجا ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار