امام جمعه موقت بیرجند گفت: جریان مقاومت با شهادت زنده‌تر شده و در نهایت پیروز خواهد شد.

حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های نماز جمعه این هفته بیرجند با تسلیت شهادت علامه سید هاشم صفی‌الدین، فرمانده دلاور جبهه مقاومت، گفت: جنایت‌های رژیم صهیونیستی به اوج رسیده و می‌خواهند از این طریق مردم را بترسانند تا عقب‌نشینی و تسلیم کنند.

او با اشاره به شهادت فرماندهان جبهه مقاومت افزود: اما بدانیم جریان مقاومت با خون شهدا زنده‌تر خواهد شد و از زبان قرآن و اهل بیت (ع) و تجربه تاریخ می‌گوییم شک نکنید جبهه مقاومت و راه حق و حقیقت پیروز است و جبهه کفر و استکبار و رژیم صهیونیستی کودک‌کش روی سیاه و نابود است.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام مختاری ادامه داد: این یک شعار نیست بلکه خداوند در قرآن در سوره رعد در خصوص جنگ حق و باطل سخن گفته است که (باطل چون) آن کف به زودی نابود می‌شود و آنچه باقی خواهد ماند حق و فرهنگ اسلامی است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه امروز دولت امام حسین (ع) را ببینید که بعد از ۱۴۰۰ سال با راهپیمایی و پیاده‌روی چند ده میلیونی اربعین همچنان در جهان پابرجاست و مثل خورشید می‌درخشد، اظهار کرد: امروز فرعون‌ها، نمردودها، یزیدها، هیتلرها، رضاخان‌ها و صدام‌ها جولانی دادند و با روسیاهی نابود شدند و جز ننگ و نفرین چیزی از آنان باقی نمانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.