نمایشگاه عکس و نقاشی همقصه با عنوان «روایت تصویر و تصور» با حضور عده زیادی از علاقمندان هنر‌های تجسمی در گالری استاد ممیز خانه هنرمندان ایران آغاز شد.

‌هم‌قصه روایتی است که از لابه‌لای تصاویر و صدا‌ها شنیده می‌شود. هر نقاشی و هر عکس، کلیدی است به سوی درکی ژرف‌تر از آنچه که در نگاه اول پنهان است. در این نمایشگاه داستان‌هایی به تصویر کشیده شده‌اند که تماشاگران را دعوت می‌کنند تا نگاهی نو به روح‌های متفاوت بیندازند؛ روح‌هایی که هر کدام از راهی دیگر، به حقیقتی مشترک می‌رسند.

نمایشگاه عکس‌های مستند با هدف بازتاب شرایط زندگی رزمره افراد اتیسم و نوع ارتباط آنها با خانوادهایشان در زمان کرونا از دید دوربین عکاس جوانی ثبت و در کنار نقاشی‌های تاثیر گذار هنرمندان اتیسم به نمایش درآمده است.

یکی از محاسن این نمایشگاه دیدن آثار هنر مندانی است که با دیدن آن درک ومفهوم عجیبی از اتیسم به مخاطب خود منتقل می‌کند. در هر تابلوی نقاشی، صداقت و شفاف بودن هنرمند در خلق اثرش کاملا رویت می‌شود و بیننده را در عمق آن با خود همراه می‌کند.

این نمایشگاه تا ۹ آبان برپاست و علاقمندان به تماشای این آثار می‌توانند همه روزه (جز شنبه‌ها) به گالری استاد ممیز در خانه هنرمندان ایران در تقاطع خیابان‌های ایرانشهر و برفروشان، مراجعه کنند.

برچسب ها: اتیسم ، هنرهای تجسمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.