امام جمعه خرمشهر گفت: رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی شکست خورده و ما در انتظار نابودی این رژیم هستیم.

حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور در خطبه دوم نماز جمعه خرمشهر اظهار کرد: در تلاش هستیم این غده سرطانی از صحنه روزگار محو گردد و نابودی این رژیم را ببینیم.

وی افزود: رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که حماس را نابود و اسرا را آزاد خواهد کرد و حزب‌الله را متوقف می‌کند، اما به هیچکدام از این اهداف خود نرسید و این به معنی شکست است.

خطیب جمعه خرمشهر گفت: بر خلاف وعده و اهداف این رژیم جعلی، صهیونیستی‌ها به کشور‌های دیگر مهاجرت کردند و رسانه‌های این رژیم خستگی ارتش خود را اعلام کردنده‌اند.

حجت‌الاسلام عادل‌پور بیان کرد: رژیم صهیونیستی، آمریکا، اروپا و برخی دولت‌های خائن عربی در چند سال اخیر بدنبال "پیمان ابراهیمی" بودند، اما این طرح با طوفان الاقصی نابود شد.

وی افزود: پس از آن رژیم جعلی صهیونیستی به کمک آمریکا و اروپا به دنبال تغییر مسیر تجاری در منطقه است، در مسیر جدید اسرائیل به دروازه تجارت تبدیل می‌شود.

خطیب جمعه خرمشهر گفت: اگر این اتفاق می‌افتاد تمام کشور‌های منطقه نیازمند رژیم صهیونیستی می‌شدند، اما طوفان الاقصی و مقاومت جبهه مقاومت این طرح نیز شکست خورد.

حجت‌الاسلام عادل‌پور اظهار کرد: کشور‌های اروپایی که ادعای بشردوستانه دارند و اگر خبر ساختگی گیر بیارند گوش فلک را کر خواهند کرد چرا در برابر قتل عام اسرائیل سکوت کرده‌اند؟

وی با بیان اینکه جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم محصول تمدن غرب است گفت: در این ۲ جنگ حدود صد میلیون اروپایی کشته شدند و از حدود ۷۶ سال پیش سگ هار خود که رژیم صهیونیستی است را به جان منطقه انداختند.

وی افزود: ما اسنادی داریم که جنگ ایران و عراق طراحی اسرائیل و آمریکا بود تا از حرکت انقلاب اسلامی جلوگیری کنند.

خطیب جمعه خرمشهر در ادامه سخنانش گفت: قانون نانوشته‌ای وجود دارد که مردم را ملزم به ثبت نام فرزندان در پیش دبستانی می‌کند در حالی که دولت و وزارت آموزش و پرورش بودجه موثری برای آن در نظر نگرفته است.

وی افزود: اگر ثبت نام در پیش دبستانی الزامی نیست چرا تبلیغات می‌کنید، اگر الزامی است باید بودجه مناسبی برای آن تعریف شود تا خانواده‌ها متحمل هزینه هنگفت نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.