اطلاعات رسمی رژیم تروریستی روز جمعه فاش کرد که برخلاف دروغ‌های ارتش این رژیم بیش از ۱۰ هزار نظامی در دو جنگ غزه و لبنان زخمی شده‌اند.

اطلاعات رسمی رژیم تروریستی اسرائیل در روز جمعه فاش کرد که بیش از ۱۰ هزار نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه در ۷ اکتبر مجروح شده اند، اگرچه داده‌های ارتش اشغالگر اسرائیل نیمی از این تعداد را نشان می‌دهد.

براساس گزارش القدس العربی، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در این خصوص گفت: آمار‌های ارتش اسرائیل نشان می‌دهد که از ۷ اکتبر تاکنون ۵۰۸۷ سرباز در جنگ مجروح شده‌اند که حال ۷۵۸ نفر از آنها وخیم است. اما ارقام منتشر شده از سوی ریاست احیا وزارت دفاع که شامل افسران پلیس، اعضای شین بت (سرویس امنیت عمومی) و واحد‌های ذخیره نیز می‌شود، نشان می‌دهد که بیش از ۱۰ هزار تن از نیرو‌های امنیتی در این جنگ زخمی شده‌اند.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه افزود که پیش بینی می‌شود تا پایان سال این تعداد به ۱۴ هزار نفر برسد. دلایل اختلاف در تعداد ارتش اشغالگر اسرائیل و وزارت جنگ توضیح داده نشد.

اوایل روز جمعه، وزارت جنگ اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد که از آغاز جنگ در ۷ اکتبر ۸۹۰ سرباز، پلیس و عضو شین بت کشته شده‌اند. در این بیانیه آمده است که تلفات شامل پرسنل امنیتی است که در غزه، مناطق شمالی فلسطین، جنوب لبنان و کرانه باختری کشته شدند.

این اطلاعات پیش از اعلام ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در صبح جمعه از کشته شدن سربازان در جنوب لبنان در شب گذشته منتشر شد. روز جمعه ارتش اشغالگر اسرائیل اعلام کرد که تعداد سربازان کشته شده از آغاز جنگ به ۷۶۲ نفر از جمله ۳۵۶ نفر در نبرد‌های زمینی در غزه افزایش یافته است. این اطلاعات منتشر شده توسط ارتش اشغالگر اسرائیل شامل پلیس و پرسنل شین بت نمی‌شود.

نیرو‌های اشغالگر اسرائیل دو حمله به غزه و لبنان انجام داده اند که از اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون بیش از ۱۵۸ هزار شهید و مجروح که بیشتر آنها کودک و زن هستند برجای گذاشته است.ارتش رژیم صهیونیستی در حملات خود مناطق امن باقی نگذاشته است و به مدارس اسکان آوارگان و بیمارستان‌ها نیز حمله می‌کند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار