کارکنان و خانواده‌های فرماندهی انتظامی قم که برخی از شهروندان هم آنها را همراهی می‌کردند مسیر میدان ارتش تا بوستان علوی را پیاده‌روی کردند.

فرمانده انتظامی استان قم در حاشیه همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی،ورزش را از اصول اساسی در نیرو‌های مسلح به ویژه در نیروی انتظامی دانست و گفت: همه عوامل انتظامی باید همواره از نظر جسمی در شرایط قابل قبولی باشند.

سردار میر حیدری داشتن جامعه سالم را در کاهش جرائم و بزهکاری اجتماعی بسیار موثر دانست و گفت: پلیس این قول را می‌دهد که در اجرای چنین پیاده‌روی‌هایی مشارکت کند و امنیت کامل آن را بر عهده بگیرد.

وی افزود: همچنین برای داشتن روحیه نشاط و شادابی در بین کارکن هر هفته دو روز برنامه‌های ورزشی اجرا می‌شود و نمره آمادگی جسمانی نیرو‌های ما در جهت ارتقای درجات آنها موثر خواهد بود و اگر نیرو‌ها در حفظ و ارتقای سلامتی جسمانی خود کوتاهی کنند از دریافت ترفیعات درجه محروم خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان همچنین با قدردانی همکاری مردم در اجرای ماموریت‌های پلیس گفت: پلیس‌های افتخاری از ظرفیت‌های ارزشمندی هستند که موفقیت‌های عملیاتی خود را مدیون همراهی این نیرو‌های مردمی می‌دانیم.

در پایان این پیاده‌روی ۴۰ دستگاه دوچرخه اهدایی فرمانده انتظامی و اداره کل تربیت بدنی استان قم به قید قرعه به شرکت کنندگان در پیاده‌روی اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار