عربستان، عمان، پاکستان و شماری از مقامات منطقه، حمله اسرائیل به ایران را محکوم کردند و آن را نقض حاکمیت و زیرپا گذاشتن قوانین بین المللی دانستند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، در بیانیه وزارت خارجه این کشور آمده است: تجاوز نظامی که جمهوری اسلامی ایران در معرض آن قرار گرفت نقض حاکمیت و نقض قوانین و عرف بین المللی است و عربستان سعودی آن را محکوم می‌کند.

عربستان سعودی همچنین خواهان بالاترین سطح خویشتنداری همه طرف‌ها و کاهش تنش و پایان درگیری‌ها در منطقه شد.

وزارت خارجه عربستان نسبت به عواقب ادامه درگیری‌های نظامی در منطقه هشدار داد و از همه طرف‌ها خواست تا با انجام حداکثر خویشتن‌داری، تنش را کاهش دهند.

عربستان از جامعه بین‌المللی و طرف‌های با نفوذ و فعال خواست که نقش و مسئولیت‌های خود را در راستای کاهش تنش و پایان دادن به درگیری‌ها در منطقه انجام دهند.

مالزی اقدام تجاوزکارانه رژیم اسرائیل علیه ایران را محکوم کرد

 تارنمای وزارت امور خارجه مالزی امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: ما حمله رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران را که در ساعات ابتدایی امروز به وقوع پیوست، محکوم می‌کنیم و به عنوان نقض آشکار قوانین بین‌المللی و تهدیدی جدی برای ثبات منطقه می‌دانیم.

این بیانیه می‌افزاید: مالزی توقف فوری خصومت‌ها و پایان چرخه خشونت را خواستار شده و اعلام می‌کند که ادامه این گونه اقدامات (رژیم) اسرائیل می‌تواند به گسترش درگیری‌ها در خاورمیانه و ایجاد بحران‌های بزرگ‌تر منجر شود.

لبنان: شورای امنیت تنش‌آفرینی اسرائیل را متوقف کند
وزارت خارجه لبنان تجاوز صبح امروز رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد و این تجاوز را تهدیدی خطرناک برای منطقه دانست.

در بیانیه وزارت خارجه لبنان آمده است که این حملات، نقض حاکمیت ایران و تهدید خطرناک برای امنیت و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی است. لبنان از نهاد‌های بین‌المللی به‌ویژه شورای امنیت می‌خواهد که به وظایف خود برای پایان دادن به تنش‌آفرینی اسرائیل عمل کند.

پاکستان اقدام گستاخانه اسرائیل علیه ایران را محکوم کرد 

دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در اسلام‌آباد دقایقی پیش با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات نظامی اسرائیل علیه حاکمیت و تمامیت ارضی ایران نقض فاحش منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین المللی است. این حملات مسیر صلح و ثبات منطقه‌ای را تضعیف و همچنین تشدید خطرناکی را در منطقه‌ای از قبل بی ثبات ایجاد می‌کند.

شهباز شریف اقدام متجاوزانه تل‌آویو علیه حاکمیت ملی ایران را محکوم کرد

 «شهباز شریف» نخست‌وزیر پاکستان در پی اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ایران در بامداد امروز (شنبه)، در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: عمیقا درباره اقدام متجاوزانه اخیر اسرائیل علیه ایران نگرانم.

واکنش شریف در پی این مطرح می‌شود که قرارگاه پدافند هوایی ایران، بامداد امروز (شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: با وجود هشدار‌های قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

نخست‌وزیر پاکستان در پیام خود در این باره آورده است: چنین اقداماتی نه‌تن‌ها تهدیدی برای صلح و ثبات منطقه‌ای است، بلکه اصل حاکمیت ملی و قوانین بین‌المللی را نیز نقض می‌کند. پاکستان قویا این اقدام را محکوم کرده و در کنار ایران و دیگر همسایگانش در راه صلح می‌ایستد و از تمامی طرفین می‌خواهد به منظور پرهیز از گسترش بیشتر تنش‌ها خویشتن‌داری کنند.

سوریه: ایران حق دفاع از خود را دارد

دولت سوریه در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله تجاوزکارانه ناکام رژیم صهیونیستی، حق جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از خود را محفوظ دانست.

وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور با شدیدترین عبارات، تجاوز دشمن اسرائیلی به جمهوری اسلامی ایران را که صبح روز شنبه رخ داد و همزمان با حمله هوایی ظالمانه به سوریه بود، محکوم می‌کند. این اقدام نقض آشکار حاکمیت و حرمت اراضی ایران و سوریه و نقض فاحش قوانین بین‌المللی و میثاق سازمان ملل است.

وزارت امور خارجه افزود: «سوریه تأکید می‌کند که این تجاوز دشمن اسرائیلی در راستای پا گذاشتن رژیم اسرائیل بر تمام قوانین بین‌المللی و اصرار بر ادامه رفتارهای تجاوزکارانه و جنایتکارانه خود علیه کشورهای منطقه و ارتکاب جنایات جنگی و نسل‌کشی علیه ملت‌ها است. »

وزارت خارجه سوریه در پایان این بیانیه تاکید کرد: «جمهوری عربی سوریه از حق مشروع ایران برای دفاع از خود و حفاظت از اراضی و جان شهروندانش که در قوانین بین‌المللی تضمین شده است، حمایت و همبستگی قوی خود را با ایران در برابر این تجاوزات اعلام می‌کند. »

وزارت خارجه سوریه همچنین از تمامی کشورهای آزاد جهان خواست تا به اقدامات تجاوزکارانه دشمن اسرائیلی اعتراض کرده و به دنبال پایان دادن به آن و تضمین پاسخگویی مرتکبان و عدم فرار آن ها از مجازات باشند.

عمان: حمله اسرائیل نقض آشکار حاکمیت ایران است

وزارت خارجه عمان اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم کرد و آن را نقض آشکار حاکمیت ایران و نقض قوانین بین‌المللی دانست.

وزارت خارجه عمان اعلام کرد: ما به شدت حمله هوایی امروز اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم می‌کنیم. این حمله نقض حاکمیت ایران و نقض واضح قوانین بین‌المللی و تنشی است که دایره خشونت را گسترش داده و تلاش‌ها برای آتش‌بس و کاهش تنش و مهار بحران‌ها از طریق ابزارهای مسالمت آمیز و دیپلماتیک را از بین می‌برد.

این وزارتخانه تأکید کرد: ما این اقدامات مستمر اسرائیل را که منطقه را به سمت تنش‌ها و بی‌ثباتی بیشتر می‌برد، محکوم می‌کنیم. ما بار دیگر از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم برای توقف تجاوز و پایان دادن به نقض‌های آشکار اراضی کشورهای همجوار منطقه‌ای اقدامی کارآمد اتخاذ کند.

وزارت خارجه عمان بر لزوم حل ریشه‌ها و دلایل بحران‌ها در منطقه از طریق پایان دادن به اشغالگری غیرقانونی اسرائیل در اراضی فلسطین و عربی و توقف تجاوز به غزه طبق قطعنامه‌های سازمان ملل و شورای امنیت و دادن حق تعیین سرنوشت به ملت فلسطین برای تشکیل کشور مستقل در مرزهای ۱۹۶۷ در راستای راه‌حل تشکیل دو دولت و طبق طرح صلح عربی برای تحقق صلحی عادلانه و دائمی برای تمام طرف‌ها تأکید کرد.

قطر اقدام متجاوزانه اسرائیل علیه ایران را محکوم کرد

وزارت امور خارجه قطر، ظهر امروز (شنبه)، اعلام کرد: «هدف قرار دادن جمهوری اسلامی ایران توسط اسرائیل را به‌شدت محکوم و تقبیح می‌کند و این اقدام را نقض آشکار حاکمیت ایران و زیر پا گذاشتن اصول قوانین بین‌المللی می‌داند.»

قرارگاه پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران سحرگاه امروز اعلام کرد رژیم صهیونیستی، در اقدامی تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد حمله قرار داد که ضمن رهگیری و مقابله موفق سامانه یکپارچه پدافند هوایی با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب محدودی به برخی نقاط وارد شد.

دوحه در ادامه درباره پیامد‌های خطرناک این اقدام تنش‌زا ابراز نگرانی کرد و از همه‌های طرف‌های ذیربط خواست خویشتن‌داری کنند و اختلافات را با گفتگو و شیوه‌های مسالمت‌آمیز حل و فصل نمایند و از هرگونه اقدام که ممکن است منجر به ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه شود، خودداری نمایند.

مصر: هر اقدامی که امنیت و ثبات منطقه را تهدید کند، محکوم است

 وزارت خارجه مصر با اشاره به تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران تاکید کرد: هر اقدامی را که منجر به تهدید امنیت و ثبات منطقه شود، محکوم می‌کنیم.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: تنش‌های بوجود آمده در خاورمیانه را که تازه‌ترین آن، تجاوز اسرائیل به ایران است، با نگرانی زیاد دنبال می‌کنیم.قاهره نسبت به هرگونه درگیری خطرناک که امنیت منطقه و جهان را تهدید می‌کند، هشدار می‌دهد.

وزارت خارجه مصر اضافه کرد: هر اقدامی که امنیت و ثبات منطقه را تهدید کند و درگیری‌ها را گسترش دهد، محکوم است.

قاهره همچنین خواستار آتش بس فوری در غزه و لبنان شد.

تاکید امارات بر لزوم حل و فصل اختلافات از طریق راهکار‌های دیپلماتیک

وزارت خارجه امارات  امارات با محکوم کردن تعدی رژیم صهیونیستی به ایران، بر لزوم حل و فصل اختلافات از طریق راهکار‌های دیپلماتیک به دور از زبان رویارویی و تشدید تنش تاکید کرد.

این وزارتخانه نگرانی عمیق خود را نسبت به ادامه تشدید تنش و پیامد‌های آن بر امنیت و ثبات در منطقه ابراز کرد و در بیانیه خود بر اهمیت در پیش گرفتن بالاترین سطح خویشتن داری برای دور کردن خطرات و گسترش دامنه درگیری تاکید کرد. 

در این بیانیه آمده است: امارات معتقد است تقویت گفتگو و پایبندی به قوانین بین المللی و احترام به حاکمیت کشور‌ها پایه و اساس حل بحران‌های کنونی است.

وزارت خارجه قطر در پایان از جامعه بین‌المللی خواست تلاش‌های خود را برای آرام‌سازی اوضافع و کاهش تنش و همچنین پایان دادن به درد و رنج ملت‌های منطقه به‌ویژه در غزه و لبنان تشدید کند.

کویت: تجاوز اسرائیل به ایران نقض حاکمیت و به خطر انداختن امنیت منطقه است

وزارت خارجه کویت ضمن محکوم کردن شدید تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که این تجاوزگری بیانگر سیاست تل آویو برای ایجاد هرج و مرج از طریق نقض حاکمیت کشور‌ها و به خطر انداختن امنیت منطقه است.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به ایران را به شدت محکوم و تاکید کرد: این تجاوز نشان می‌دهد که اسرائیل با نقض حاکمیت کشور‌ها سیاست ایجاد هرج و مرج را به کار گرفته است.

در این بیانیه آمده است که رژیم صهیونیستی با این تجاوز‌ها امنیت منطقه را به خطر می‌اندازد و قوانین و عرف‌های بین المللی را نقض می‌کند.

وزارت خارجه کویت همچنین تاکید کرد: از جامعه بین المللی و شورای امنیت می‌خواهیم که به مسئولیت‌های خود برای توقف این اقدامات که تهدیدی برای آینده منطقه و ملت‌های آن است عمل کند. ما بر لزوم اتخاذ گام‌های جدی در راستای حفاظت از امنیت و ثبات منطقه بر اساس قوانین و معاهدات بین المللی تاکید می‌کنیم.

صنعاء: تجاوز به ایران، تجاوز به کل منطقه است

دولت تغییر و سازندگی یمن در بیانیه خود تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران را تلاشی مذبوحانه برای منحرف کردن توجه از جنایات وحشیانه‌اش در حق مردم فلسطین در غزه دانست.

در ادامه این بیانیه از امت‌های عربی و اسلامی خواسته شد تا در صفی واحد در مقابل این تجاوز اسرائیل که نه‌تن‌ها ایران که کل منطقه را هدف قرار داد، بایستند. 

دولت یمن در ادامه «شجاعت و استواری مردم ایران که چندین دهه با تحریم‌ها و تهدید‌های اقتصادی مواجه بوده‌اند، اما از پایبندی به اصول و ارزش‌های خود کوتاه نیامده‌اند» را ستود و اعلام کرد: «یقین داریم که ملت ایران همان گونه که در چالش‌های قبلی پیروز شدند، از این تجاوز نیز پیروز بیرون خواهند آمد».

بیانیه شدیداللحن عراق علیه رژیم صهیونیستی

«باسم العوادی» سخنگوی وزارت امور خارجه عراق، ظهر امروز (شنبه)، اعلام کرد: «رژیم غاصب صهیونیستی سیاست‌های متجاوزانه، توسعه دامنه جنگ و شیوه تجاوزات آشکار خود را همچنان ادامه می‌دهد؛ تجاوزاتی که بدون هیچگونه مانعی این رژیم دست به انجام آن می‌زند. [این رژیم]این بار با تجاوز هوایی به اهدافی در ایران دست تجاوز خود را به سمت جمهوری اسلامی ایران دراز کرد.»

سخنگوی وزارت امور خارجه عراق در ادامه اشاره کرد که این کشور پیشتر درباره تبعات خطرناک سکوت جامعه بین‌المللی در قبال رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، تجاوزات به لبنان و سوریه و همچنین تجاوز جدید به ایران هشدار داده است.

باسم العوادی در پایان تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم ایران را قویا محکوم و با جمهوری اسلامی ایران ابراز همبستگی کرد.

بغداد همچنین بار دیگر بر موضع ثابت و اصولی در برقراری آتش‌بس در غزه و لبنان و اقدام همه‌جانبه بین‌المللی برای حمایت از ثبات منطقه تاکید کرد.

هشدار عمار حکیم درباره گسترش تجاوزات رژیم صهیونیستی

عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، تعرض رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم و با رهبری خردمند، دولت و ملت مسلمان این کشور اعلام همبستگی کرد.

وی در بیانیه‌ای تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد و بار دیگر از جامعه بین الملل خواست تا برای توقف گسترش نفوذ این رژیم که در تعارض با منشور‌ها و عرف بین الملل است، همبستگی و همکاری داشته باشد.

حکیم درباره تلاش رژیم صهیونیستی برای گسترش جنگ علیه کشور‌های منطقه هشدار داد و از سازمان ملل و شورای امنیت خواست تصمیمات قاطعانه برای جلوگیری از رفتار‌های ویرانگر این رژیم بر امنیت و ثبات ملت‌های منطقه اتخاذ کنند.

مقتدی صدر: حمله اسرائیل نشان دهنده سردرگمی و نگرانی شدید تل‌آویو و حامیان آن است

«مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای گفت: حمله رژیم صهیونیستی به ایران اگرچه تجاوز به یک کشور مستقل دارای حاکمیت و نقض واضح قوانین بین‌المللی از سوی رژیم تروریستی اسرائیل و حامی آن آمریکا است، اما حقیرتر و کوچکتر از آن است که محکوم شود.

مقتدی صدر گفت: پاسخ اسرائیل ضعیف بود و نشان دهنده میزان سردرگمی و نگرانی شدید رژیم و حامیان آن به دلیل ثبات موضع ایران و شجاعت گروه‌های مقاومت در فلسطین و لبنان با رهبری ۲ شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و شهید یحیی السنوار، رهبر حماس است.

مقتدی صدر گفت: ثابت شد که این رژیم و قلدری آن سست‌تر از خانه عنکبوت و در ضعفی بی‌سابقه است. از همین جا از کشور‌های عربی و اسلامی و تمام دوستداران بشریت و صلح می‌خواهیم بر گروه‌های استکبار جهانی برای توقف کشتار کودکان و غیرنظامیان و تعدی به کشور‌های مستقل و نیرو‌های یونیفل و بیمارستان‌ها و خبرنگاران و از قبیل آن فشار بیاورند. همچنین همه باید اسرائیل را تحریم و سفارتخانه‌هایش را ببندند و تعامل با آن را جنایت بدانند و حکم جلب بنیامین نتانیاهو را برای ممانعت از خطر جنگ جهانی اجرا کنند.

وی تأکید کرد: ما امیدواریم تمام کشور‌های عربی و اسلامی مثل عربستان حمله رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کنند.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران به اهدافش نرسید

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیانیه‌ای تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به ایران را یک جنایت جدید در چارچوب تجاوزگری استعماری فراگیر علیه ملت‌های منطقه دانست و ضمن همبستگی با ایران اعلام کرد: ما از حق کامل ایران برای دفاع از خود و مجازات رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنیم.

این جبهه تاکید کرد: تجاوز رژیم صهیونیستی در رسیدن به اهداف خود شکست خورد و ایران حضور و جایگاه خود به عنوان قدرت بازدارنده در برابر دشمن جنایتکار را - در راستای دفاع از ملت خود و ملت‌های منطقه - تحکیم بخشید.

«حامد کرزی» حمله تجاوزکارانه رژیم جعلی اسرائیل را محکوم کرد

«حامد کرزی» رئیس‌جمهوری پیشین افغانستان با محکوم کردن حمله تجاوزکارانه رژیم‌صهیونیستی به ایران، آن را تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه دانست و اقدام جامعه بین‌المللی را برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها خواستار شد.

وی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حمله (رژیم) اسرائیل به خاک جمهوری اسلامی ایران را نقض حاکمیت ملی کشور همسایه و برادر افغانستان می‌دانیم. این‌گونه حملات عامل افزایش تنش در منطقه و تهدیدی علیه صلح و امنیت جهانی است. از نهاد‌های مسئول بین‌المللی می‌خواهیم تا با اقدامات موثر و مناسب از گسترش تشنج در منطقه جلوگیری کنند.

ترکیه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد

وزارت خارجه ترکیه با صدور بیانیه‌ای گفت: «ما حمله اسرائیل به ایران را با شدیدترین عبارات محکوم می‌کنیم».

در این بیانیه آمده است: «اسرائیل که در غزه نسل‌کشی می‌کند، برای الحاق کرانه باختری آماده می‌شود و هر روز غیرنظامیان را در لبنان می‌کشد، اکنون با این حمله منطقه را در آستانه یک جنگ گسترده‌تر قرار داده است».

وزارت خارجه ترکیه افزود: «اکنون واضح است که پایان دادن به ترور اسرائیل در منطقه، به یک وظیفه تاریخی برای همگان برای تضمین امنیت و صلح بین‌المللی تبدیل شده است؛ بنابراین ما از جامعه جهانی می‌خواهیم که برای اجرای قانون و توقف دولت نتانیاهو اقدام فوری انجام دهد».

وزارت خارجه ترکیه در ادامه تأکید کرد که این کشور خواهان جنگ، خشونت و بی قانونی در منطقه نیست و ضروری است که کشور‌های منطقه و بازیگران غیرمنطقه‌ای «عاقلانه» عمل کنند.

سوئیس تجاوز رژیم صهیونیستی علیه ایران را محکوم کرد

دولت سوئیس با محکوم کردن تشدید خشونت‌ها در خاورمیانه، از جمله حملات هوایی امروز رژیم اسرائیل به ایران، خواستار پایان دادن به درگیری‌ها از سوی همه طرف‌ها شد تا از وخامت بیشتر اوضاع در منطقه جلوگیری شود.

سوئیس تأکید کرد که توقف خصومت‌ها از سوی تمامی طرف‌ها برای جلوگیری از تشدید بحران در منطقه ضروری است.

روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور در ساعات اولیه صبح امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی پدافند هوایی کشور آمده است: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند با وجود هشدار‌های قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هر گونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۵ آبان ۱۴۰۳
عربستان چی میگه این وسط!!! شریک دزد و رفیق قافله. قربون برم خدارو یه بوم و دو هوارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۳
این جنگنده ها از کدوم کشور ها عبور کردن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۳
اردن را بازخواست کنید ،چرا هنگام عملیات صادق موشکها ی ما را رهگیری کرد اما آسمان خود را در اختیار جنگنده های اسرائیلی گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۵ آبان ۱۴۰۳
موشک جواب موشک
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۲:۰۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۳
اینان چشمانشان به دست نتانیاهو بود این محکوم کردن یعنی شکست نتانیاهو در اهداف پلیدش
Iran (Islamic Republic of)
کارمند ساده
۱۱:۱۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۳
چوب را که بلند کنی گربه دزد فرار می کند درست مثل .....
Iran (Islamic Republic of)
مرصاد
۱۱:۱۰ ۰۵ آبان ۱۴۰۳
این همدست و نوکر اسرائیل ، بهتره خفه شه !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۳
اروپا و چین و هند و ژاپن و استرالیا حواسشون باشه نفتشون از کجا رد میشه و اگه شیش ماه نفتشون بسته بشه چی به سرشون میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۵ آبان ۱۴۰۳
نگران نباشید ما هرنقطه ای که به کشور ما حمله کرده جواب خواهیم داد با تشکر از نگرانی همسایه
آخرین اخبار