رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق گفت: کارگاه روایت نویسی مقاومت با هدف تبیین و ترویج فرهنگ کمک‌های مردمی به غزه و لبنان در بافق برگزار شد.

قائمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق گفت: کارگاه روایت نویسی مقاومت با هدف گردآوری روایت‌های کمک مردم بافق به جبهه مقاومت، برگزار شد. 

او افزود: در این کارگاه که در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، جمعی از نویسندگان و اصحاب رسانه شرکت کردند. 

مرتضایی راد مدیر حسینیه هنر یزد و سخنران این مراسم گفت: باید روایتگر جبهه مقاومت و فعالیت‌های آن باشیم چراکه روایت باعث ترغیب اقشار مختلف مردم به سوی کمک و همدلی می‌شود.

او افزود: ما باید از ظرفیت‌های مردمی که در زمینه جنگ ایجاد شده است مثل جمع آوری کمک‌های مردمی برای غزه و لبنان از جمله طلا، استفاده کنیم و مردم را به این کار ترغیب کنیم.

مرتضایی راد بیان کرد: باید هدف مردم از کمک به غزه و لبنان را در روایت خود بیاوریم که علت این کمک، فداکاری و گذشتن از مال، چه بوده و چه چیزی باعث شده است طلایی که در حالت عادی به عنوان ذخیره و اندوخته خریداری شده است را به راحتی برای کمک اهدا کنند.

او گفت: مردم بدانند که اگر به مردم غزه و فلسطین کمک می‌شود، کمک‌های مردمی به مردم نیازمند کشور خودمان قطع نشده است و هم راستا و همزمان در حال انجام است. 

مدیر حسینیه هنر یزد بیان داشت: درواقع کمک‌های نظامی و معیشتی به غزه و لبنان، کمک بلند مدت یه کشور خودمان است تا از جنگ در داخل جلوگیری شود. 

او تصریح کرد: باید در سوژه یابی به منظور روایتگری به شبهات مردم از جمله چرا به سنی‌ها کمک کنیم؟ چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است؟ چرا به اعراب کمک کنیم و... پاسخ دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.