دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان اردبیل گفت: برای نخستین بار در استان، ۲۸ گروه نمایشی در این جشنواره آثار خود را اجرا می‌کنند

غریب منوچهری گفت: سی و دومین جشنواره تئاتر استان اردبیل به عنوان مهم‌ترین رخداد هنری سال از چهارم تا ۱۰ آبان ماه در مجتمع فرهنگی هنری فدک اجرا می‌شود و ایجاد بخش‌های مختلف مانند به علاوه جشنواره، میهمان و اجرای خیابانی باعث جلب کارگردانان جوان به این رویداد شده است.
دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان اردبیل افزود: از ۲۲ تئاتر صحنه‌ای و ۹ تئاتر خیابانی که متقاضی شرکت در جشنواره بودند، هشت کار صحنه‌ای و پنج اثر خیابانی برای رقابت در جشنواره انتخاب شد و یک گروه در بخش خیابانی جنبی، چهار گروه در بخش میهمان و ۱۰ گروه در بخش تئاتر و تجربه برای نخستین بار شرکت کردند.
او ادامه داد: در بخش میهمان جشنواره چهار گروه از تبریز، میانه، مشگین‌شهر و نیر برنامه اجرا خواهند کرد و آثار شرکت کننده در تمام بخش‌ها تا ۱۰ آبان ماه هر صبح و عصر روی صحنه خواهد رفت.
منوچهری گفت: در اختتامیه جشنواره تئاتر استان اردبیل ۲ اثر صحنه‌ای و یک اثر خیابانی با رای هیات داوران به مرحله کشوری معرفی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.