بیش از ۱۲ هزار کودک کرمانی از نمایش عروسکی تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیدن کردند.

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش عروسکی «ماجرای گله من» از ۲۵ مهر وارد استان کرمان شد و تا ۲ آبان، برای عموم در نقاط مختلف استان کرمان ۱۹ اجرا داشت.

این تماشاخانه در اندوهجرد با حضور ۵۰۰ مخاطب و در شهداد با ۶۰۰ نفر و در شهر جوپار با ۳۰۰ تماشاچی کار خود را در استان کرمان آغاز کرد.

همچنین، این نمایش برای ۶۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان و خانواده‌های کوهبنان، هزار نفر در راور، ۲ هزار نفر در شهربابک، ۳ هزار نفر در زرند و هزار نفر در چترود هم اجرا داشت.

این در حالی است که، ۴ هزار دانش‌آموز مدارس مهدوی، امام مهدی (عج)، توکلی، ریحانه، مقدم، استاد بهرامی و مایا زیبایی نمایش عروسکی این تماشاخانه را مشاهده کردند.

دیگر اجرا‌های تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اختیار آباد، قائم‌آباد و فرهنگسرای ماه‌بنی‌هاشم با میانگین ۳۰۰ نفر تماشاچی بوده است.

نویسنده و کارگردان نمایش عروسکی «ماجرای گله من» امیرمحمد انصافی است و بازیگری و عروسک‌گردانی آن را محسن قصری، زهره قاسمی، نرگس صفامنش، سجاد بهره‌مند، سامان حیدری و هوتن آزادی بر عهده دارند.

موضوع این نمایش که طراحی و ساخت عروسک‌های آن را زهرا مریدی و نسیم یاقوتی برعهده داشته‌اند و با آهنگی ساخته محمد امیر ارجمند اجرامی‌شود، چوپانی است که علاقه به شغل و گله گوسفندانش را ازدست‌می‌دهد و آرزو می‌کند که دیگر چوپان نباشد. 

برآورده‌شدن آرزوی وی از سوی یک موجود فضایی، نقطه اوج این نمایش شادِ آهنگین و سرآغاز رویداد‌های تازه است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار