امیرحسین چگینی نماینده وزن ۵۰-کیلوگرم تیم ملی جودو دانش آموزی با کسب مدال برنز، نخستین مدال کاروان ورزش ایران در بحرین را کسب کرد.

به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار؛ مسابقات المپیک دانش آموزی ۲۰۲۴ بحرین از یکم آبان ماه سال ۱۴۰۳ در شهر منامه پایتخت کشور بحرین با حضور ۷۱ کشور جهان در ۲۲ رشته ورزشی در ورزشگاه رسمی شهر منامه آغاز شده است.

این رقابت ها هر دو سال یک بار پیگیری می شود و کاروان دانش آموزی کشورمان با ۱۲۰ شرکت کننده در قالب ۱۲ تیم و ۸ رشته ورزشی به این رقابت ها اعزام شده اند.

تیم ملی جودو ایران با ترکیب ۶ نماینده و با حمایت کامل فدراسیون جودو در این رقابت ها حضور پیدا کرده است.

جمعه چهارم آبان ماه-۱۴۰۳ نمایندگان اوزان ۵۰-،۶۰- و ۶۶-کیلوگرم ایران روی تاتامی رفتند که در وزن ۵۰-کیلوگرم امیرحسین چگینی نماینده شایسته هیات جودو شهرستان رودبار در اردوی تیم ملی ایران دور اول با قرعه استراحت روبرو بود و در اولین مبارزه موفق به شکست نماینده هندوستان شد و در دومین مبارزه، بازی را مقابل نماینده آذربایجان واگذار کرد.

جودوکار با اخلاق رودباری تیم ملی جودو ایران برای رسیدن به مدال برنز این رقابت ها با غلبه بر نماینده کویت موفق شد اولین مدال بین المللی و جهانی خود و همچنین چراغ اول کسب مدال را برای کاروان ایران در این رقابت ها را روشن کند.

 

برچسب ها: جودوکار ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.