مدیرکل بهزیستی لرستان از واگذاری ۲۴۵ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان خبر داد.

همایون عمودی زاده لرستان گفت: ۲۴۵ واحد مسکونی با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال،  امسال به مددجویان این نهاد واگذار شده و بیش از ۴۰۰ واحد دیگر با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی و سهم آورده متقاضیان در حال ساخت است.

مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به پرداخت۳۲۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ودیعه مسکن به مددجویان تحت حمایت در سالجاری افزود:همچنین از سال ۹۲ تاکنون هفت هزار و ۶۵ واحد مسکونی در قالب تأمین مسکن به مددجویان بهزیستی واگذار شده است..

وی با بیان اینکه ۶۷۰ واحد مسکونی سال گذشته برای تأمین سرپناه و حمایت از مددجویان لرستانی ساخته و تحویل  داده شده است، گفت:در این زمینه همچنین ۸۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای ساخت مسکن به مددجویان بهزیستی لرستان پرداخت شد.

مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه‌ی اشتغال مدجویان این نهاد افزود:از ابتدای سال تاکنون حدود ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مدجویان این نهاد پرداخت و بیش از ۷۰۰ شغل در سامانه رصد ثبت شده است.

عمودی زاده گفت:از سال گذشته بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال پرداختی در خصوص حق بیمه‌ی سهم خویش فرما و کارفرما به یک هزار و ۹۳۲ نفر انجام شده است.

برچسب ها: مسکن ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.