رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از افزایش جوجه ریزی در مرغداری های گیلان خبردادو گفت: پیش بینی می‌شود، بیش از ۱۹۶ میلیون قطعه جوجه تا پایان آبان‌ماه در واحد‌های مادری گیلان تولید شود.

صالح محمدی از تولید بیش از ۱۹۶ میلیون قطعه جوجه در استان خبر داد و گفت: از مجموع بیش از ۱۹۶ میلیون و ۴۱۲ قطعه جوجه تولیدی در ۱۰۱ واحد مادر گوشتی استان، بیش از ۱۹۰ میلیون قطعه آنها در کارخانجات جوجه‌کشی گیلان هچ شدند.

وی با اشاره به اینکه جوجه تولیدی در استان حدود ۱۰۰ میلیون قطعه بیشتر از نیاز استان است، افزود: مجموع جوجه‌ریزی تا پایان آبان‌ماه در ۸۷۷ واحد نیمچه گوشتی استان بیش از ۹۶۷ میلیون و ۲۰ هزار قطعه بوده که پنج درصد بیشتر از تعهد استانی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه جوجه‌ریزی استان نسبت به سال گذشته رشد ۱۴ درصدی داشته است، گفت: وضعیت صنعت طیور در گیلان بسیار مناسب است و باتوجه‌به جوجه‌ریزی صورت‌گرفته توان تولید مرغ استان تا پایان آبان‌ماه سال جاری بیش از ۱۶۲ میلیون قطعه ارزیابی می‌شود.
محمدی با بیان اینکه جوجه‌ریزی در گیلان ۳۱ میلیون قطعه بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است، گفت: جهش تولید با مشارکت مردم با همکاری معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان و بخش خصوصی در واحد‌های تولیدی مرغ به بهترین شکل در حال تحقق است.

برچسب ها: جوجه ریزی ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.