معاون راهداری استان اردبیل گفت: بیش از ۸۸۵ هزار نفر مسافر در ۷ ماهه گذشته از استان اردبیل به مقاصد مختلف کشور جابه‌جا شده است.

رضا شیرین زاده با بیان اینکه در ۷ ماهه گذشته بیش از ۱۴۰ هزار صورت وضعیت توسط شرکت‌ها صادر شده، گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۹۳۷ هزار نفر مسافر از استان جابه‌جا شده بودند، در ۷ ماهه گذشته کاهش ۵ درصدی را شاهد هستیم.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: در ۷ ماهه گذشته ۵۱۲ هزار و ۸۲۱ نفر مسافر از شهرستان اردبیل، ۴ هزار نفر مسافر از شهرستان نیر، ۸ هزار نفر مسافر از شهرستان نمین، بیش از ۳ هزار نفر مسافر از شهرستان بیله‌سوار، بیش از ۶۷ هزار نفر مسافر از شهرستان پارس‌آباد، بیش از ۷۹ هزار نفر مسافر از شهرستان خلخال، حدود ۴ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان کوثر، ۴۶ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان گرمی، بیش از ۱۴۱ هزار نفر از شهرستان مشگین شهر، یک هزار و ۹۰۰ نفر مسافر از شهرستان سرعین، یک‌هزار و ۶۱۴ نفر مسافر از شهرستان اصلاندوز و حدود ۱۴ هزار و ۶۹۷ نفر نیز از سایر شهرستان‌ها به مقاصد مختلف جابه‌جا شده‌اند.
او با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۴۶۱ هزار و۹۳۷ نفر مسافر توسط وسیله نقلیه اتوبوس، ۳۴۰ هزار و ۲۹۱ نفر توسط وسیله نقلیه سواری و بیش از ۸۳ هزار نفر نیز با وسیله نقلیه مینی بوس از استان به مقاصد مختلف کشور جابه‌جا شده‌اند، ادامه داد: ۶۲ شرکت مسافربری در استان اردبیل در حال خدمات‌رسانی به مردم و مسافران است.
شیرین زاده در این مدت از افزایش ۴ درصدی جابه‌جایی مسافر در شهرستان کوثر خبر داد و گفت: در ۷ ماهه گذشته ۴ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از این شهرستان جابه‌جا شده‌اند، در حالیکه در مدت مشابه سال قبل این رقم ۴ هزار و ۳۰۰ نفر بود.
او فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان اردبیل را یادآور شد و افزود: هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.
معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به فعالیت ۶۲ شرکت مسافربری در استان اردبیل، خدمات‌رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در این استان را به مردم و مسافران یادآور شد و گفت: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.