فعال اصلاح‌طلب گفت:هدف جسارت رژیم صهیونی، تحت‌الشعاع قرار دادن جنایاتش در غزه و لبنان است.

محمدعلی وکیلی فعال اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تعدی رژیم صهیونیستی به مرز‌های کشورمان بیان کرد: این مصداق حمله کوچک با صدای بلند است؛ اساس این کار هم برای این بود که جنایات این رژیم در غزه و لبنان تحت شعاع قرار بگیرد. اگرچه جسارت این رژیم در تعرض به سرزمین بزرگ ایران قابل اغماض نیست و در چهارچوب سیاست نه تعجیل و نه تعلل قطعا پاسخ خواهد گرفت، ولی باید مواظب بود که هدف این جسارت تحت الشعاع قرار دادن جنایات این رژیم در غزه و لبنان بود و در پی این است که ذهن جهان را از این جنایاتی که ایجاد کرده اند منحرف کند.

وی ادامه داد: در هر حال معلوم شد که تمام این رجز خوانی که با حمایت آمریکا و انگلیس اتفاق افتاد در حد یک ترقه بازی بود که نه باعث بی خوابی ملت شد و نه باعث برهم خوردن نظم اجتماعی. این فقط اعاده حیثیت رژیمی بود که دستش به خون کودکان غزه آغشته است و تا امروز نیز هیچ دستاوردی نداشته است و میخواهد با اینکار برای خود دستاورد ایجاد کند. البته با ایجاد هوشیاری که در ارتش و قدرت پدافند ما وجود دارد و عمق استراتژیک و وسعتی که ایران دارد خوشبختانه این حرکت تاکتیکی هم از نظر افکار عمومی به ضرر این رژیم بوده است.

این نماینده ادوار مجلس با اشاره واکنش ایران نیز بیان کرد: معتقدم ایران باید با هوشیاری کامل که قدرت پدافند یکپارچه خود را به نمایش گذاشته است از ظرفیت قدرت مهلک آفندی خود نیز در چهارچوب سیاست نه تعجیل و نه تعلل عمل کند.

خبرنگار: فاطمه تورانلو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
جالبه از وقتی اصلاح طلبان سر کار آمدند رژیم صهیونیستی جرأت پیدا کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
باید اقای ظریفو بفرستید بره باهاشون مذاکره کنه تا داغون بشن
آخرین اخبار