رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور گفت : بصیرت مردم و همراهی و نقش نیرو‌های مسلح سبب شد در این استان شاهد آرامش و امنیت باشیم.

حجت‌الاسلام احمدرضا پور خاقان امروز شنبه پنجم آبان در دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه در گلستان با وجود تنوع قومی آمار جرایم در بین نیرو‌های مسلح پایین است گفت : یکی از اولویت‌های مهم ما پیشگیری از وقوع جرم است و برای بیست و هفتمین سال متوالی برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح به صورت مدون به صورت استانی پیگیری و اجرا می‌شود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه اگر انحراف از معیار از نیروی مسلح اتفاق بیفتد و جرمی رخ دهد، می‌تواند همه را متضرر کند، خبر داد: آمار جرایم در نیروهای مسلح کشور پایین است.

نماینده ولی فقیه در گلستان نیز در این دیدار گفت : امروز یکی از مظاهر و جلوه های بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح هستند.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی با بیان اینکه نیروهای مسلح جایگاه بسیار مهمی دارند افزود : سازمان قضایی نیروهای مسلح با توجه به جایگاه ویژه این نیرو در نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه مهمی برعهده دارد و اهمیت آن در قوه قضاییه دوچندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.