نماینده ادوار مجلس گفت: شکست عملیات صهیونیست‌ها در تجاوز به حریم کشورمان نه به معنای ضعف آن‌ها بلکه به معنای قوت فوق العاده پدافند هوایی ما بود.

حسین نوش آبادی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با تعدی  رژیم صهیونیستی به کشورمان اظهار کرد: شکست عملیات صهیونیست‌ها در تجاوز به حریم جمهوری اسلامی ایران نه به معنای ضعف آن‌ها بلکه به معنای قوت فوق‌العاده پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران و بازدارندگی ما است.

وی ادامه داد: بر خلاف آنچه عده‌ای عنوان می‌کنند که صهیونیست‌ها حمله محدود و ضعیفی داشتند، اما صهیونیست‌ها  سعی کردند همه امکانات خود برای تهاجم به جمهوری اسلامی ایران و نفوذ به مراکز مورد نظر به کار بگیرند، اما این بازدارندگی  دفاعی و  نظامی ما و قدرت کم نظیر پدافند کشورمان کار را برای اسراییلی‌ها نشدنی کند.

وی افزود: در این منطقه و در مقابل تجاوز صهیونیست‌ها عملکرد مناسبی داشتیم. جا دارد به نیرو‌های مسلح و پدافند هوایی ارتش و سپاه کشورمان خدا قوت بگوییم که توانستند در مقابل هجوم رژیم غاصب و متجاوز پاسخ کوبنده بدهند.

نوش آبادی تاکید کرد: اکنون آن هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها که از خود درست کرده بودند نابود شده است. هم در حمله جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی که بیش از ۹۰ درصد موشک‌های ما به هدف خورد  این اقتدار ما در حمله به جهانیان ثابت  و اقتدار ما در مقابله با آن‌ها به نمایش گذاشته شد.

وی ادامه داد: امروز صهیونیست‌ها با کمک برخی دولت‌های منطقه‌ای و کشور‌های غربی و با پشتوانه آن‌ها به تجاوزات خود در لبنان، فلسطین و سوریه و یمن ادامه می‌دهند. در همین شرایط امرور جمهوری اسلامی ایران برای دولت‌های منطقه و مقاومت پشتوانه محکمی است.

نوش آبادی گفت: بار‌ها گفتیم که جمهوری اسلامی ایران به فناوری نوین و پیشرفته دست پیدا کرده و دفع حمله صهیونیست‌ها نشان از توان بالای پدافندی و دفاعی ما در حوزه پدافند هوایی بود؛ قدرتی که صهیونیست‌ها را غافلگیر کرد.

خبرنگار: محمدحسین نیک خوی متین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار