نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آرامش امروز مردم پس از تجاوزات اسرائیل به خاک ایران جای قدردانی دارد.

آیت الله سیدابوالحسن حسن زاده نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: محکوم کردن این حمله از سوی برخی از کشور‌های اسلامی و همسایه، حرکت بسیار خوبی است و این موضوع به انسجام، همبستگی و وحدت بین کشور‌های اسلامی تبدیل شود.

او افزود: قطعا ایران در پاسخ به این حملات، واکنش نشان خواهد داد، اما طبق فرموده مقام معظم رهبری «نه شتاب‌زده عمل کرده و نه سستی می‌کنیم».

آیت الله حسن زاده ادامه داد: واکنش‌ها باید به دور از احساسات و شتاب‌زدگی باشد در عین حال اینگونه نیست که ما بی‌اعتنا باشیم. در حمله وعده صادق با وجود تمام محدودیت‌های رسانه‌ای، اما نتوانستند ابعاد بسیار ارزشمند این حمله را پنهان کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: صهیونیست‌ها می‌خواهند با یک فضاسازی رسانه‌ای این حمله را بزرگ جلوه دهند تا حیثیت و آبرویی که از اسرائیل رفته، بازگردانند و همچنین شکست‌های این رژیم را از طریق فضای رسانه‌ای ترمیم کنند.

او بیان کرد: اسرائیلی‌ها با این حمله به زوال و نیستی خود کمک کردند و بیشتر از هر چیز مایه آبروریزی خود شدند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: مردم تهران و دیگر نقاط کشور برخلاف تصور صهیونیست‌ها، از ابتدای امروز صبح به امورات خود پرداختند و هیچ تغییر و واکنشی در زندگی آنها مشاهده نشد.

او اضافه کرد: آرامش امروز مردم و همراهی آنها با نظام در طول این سال‌ها، جای قدردانی داشته و امیدوارم با همدلی و وفاق به آرمان‌های خود برسیم.

بر اساس این گزارش، روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور ساعاتی پیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی، هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

تاکنون ۲ تن از کارکنان ارتش در تجاوزات رژیم اسرائیل به نقاطی در ایران شهید شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.