رییس هیات قایقرانی قزوین گفت: رشته ورزشی قایقرانی به لحاظ امکانات و تجهیزات مشکل خاصی ندارد، اما مهمترین چالش آن، آب‌های غیر استاندارد است.

علی احدی عمندی رییس هیات قایقرانی قزوین گفت: هم اکنون ۲۰۰ ورزشکار رشته قایقرانی در قزوین فعال هستند که در استخر شهید رجایی، باراجین و فدک تمرین دارند، اما آب دریاچه‌های مصنوعی بسیار کم عمق است.

وی ادامه داد: ورزش قایقرانی در قزوین بدون رودخانه است و حداقل درخواست ما این است که آب دریاچه را خشک نکنند تا بتوانیم به تمرینات ورزشی در این مکان‌ها ادامه دهیم.

احدی عمندی بیان کرد: به دنبال این هستیم تا ورزشکاران رشته آب‌های آرام تمرینات خود را در سد نهب آغاز کنند و از مسئولان می‌خواهیم آب دریاچه فدک را کم عمق‌تر نکنند، چرا که سطح آب این دریچه در حال حاضر بسیار کم است.

این مسئول افزود: قایقرانان قزوین اگرچه با مشکلات زیادی در خصوص فضا و امکانات تمرین دست و پنجه نرم می‌کنند، اما دستاورد‌های درخشانی در مسابقات کشوری و آسیایی داشته اند که جا دارد تا حمایت‌های بیشتری از آنها صورت گیرد.

رییس هیات قایقرانی استان قزوین بیان کرد: ۶ ورزشکار قهرمان کشوری در بخش پسران و همچنین ۶ قهرمان کشوری در بخش بانوان نیز از استان قزوین داریم که از این تعداد ۲ بانوی ورزشکار در سطح آسیا به مقام و مدال‌هایی رسیده اند که این نشان از تلاش روز افزون ورزشکاران این رشته ورزشی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار