مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: هزار و ۵۰۰ تن کود فسفات تامین و برای استفاده در کشت انواع محصولات کشاورزی در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

بهروز الیاسی با بیان اینکه این میزان کود در مرحله اول به استان همدان تخصیص داده شده است افزود: این محموله در حال حمل و تخلیه در کارگزاری‌های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان است.

او تصریح کرد: آمادگی داریم این نوع کود را در اختیار همه کشاورزان قرار دهیم و هیچ نوع محدویتی برای مصرف از نظر نوع کشت و محصول وجود ندارد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: در چارچوب الگوی کشت، حتی کشاورزان سبزی و صیفی‌کار نیز می‌توانند پس از دریافت حواله الکترونیکی از مراکز خدمات کشاورزی منطقه خود، کود دی‌آمونیوم فسفات را از کارگزاری‌های این شرکت دریافت کنند.

بهروز الیاسی افزود: برای افزایش کمیت و کیفیت محصولات و در راستای کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد، مصرف این کود را در برنامه تغذیه گیاهی کشت‌های خود قرار دهند و در زمین زراعی، باغ و گلخانه‌ها استفاده کنند.

او تصریح کرد: هم اکنون این میزان بیش از ۱۰ هزار تن است که روزانه حدود ۶۰۰ تن انواع کود کشاورزی از انبار‌های سازمانی همدان، مبادی و پتروشیمی‌های کشور به مقصد کارگزاران و عاملان فروش ارسال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.