مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: سازمان آتش‌نشانی قم با ۵۰۰ آتش‌نشان در ۲۵ ایستگاه و برخورداری از تجهیزات به‌روز با ارائه خدمات امدادی و گروه‌های تخصصی به تامین ایمنی و آرامش شهروندان می‌پردازد.

به نقل از شهرداری قم،علی زندیه  با اشاره به فعالیت ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ۵۰۰ آتش‌نشان رسمی و داوطلب را به کار گرفته است تا جان و مال شهروندان را در برابر حوادث حفظ کنند.

وی افزود: سازمان با تجهیزاتی شامل ۹۰ خودروی عملیاتی و هفت موتورسیکلت با فناوری AFT برای خدمات امدادی آماده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به وجود گروه‌های تخصصی در سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی قم علاوه‌بر تیم‌های امدادونجات، گروه‌های تخصصی برای عملیات‌های خاص از جمله نجات در کوهستان، کار در ارتفاع، غواصی، رسیدگی به تصادفات جاده‌ای و حوادث شیمیایی را دارد که این گروه‌ها در شرایط خاص آماده‌باش هستند.

زندیه با تأکید بر اهمیت آموزش و پیشگیری در کاهش وقوع حوادث تصریح کرد: این سازمان سالانه دوره‌های آموزشی متعددی در سطوح مقدماتی، متوسط و پیشرفته برای شهروندان برگزار می‌کند تا با ارتقای آگاهی عمومی، به افزایش ایمنی و پیشگیری از حوادث کمک کند.

وی عنوان کرد: طی سال‌های اخیر تلاش‌های قابل توجهی در مسیر به‌روزرسانی و خرید تجهیزات نوین انجام شده است تا سطح ایمنی و توان عملیاتی سازمان بهبود پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار