رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان از صحت عمل و رد رشوه ۳۰۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس کلانتری ۱۸ حمیدیان شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ "قاسم جانعلی‌پور"در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۸ حمیدیان درحین گشت زنی درسطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه پراید نقره‌ای که دارای ۲ نفر سرنشین که از سابقه داران و توزیع کنندگان شناخته شده مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی بودند، مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضایی، در بازرسی از خودروی موردنظر ۱۱.۵ گرم موادمخدر از نوع شیشه، ۴.۵ گرم هرویین و ۲.۵ گرم حشیش و همچنین مبلغ ۲۹ میلیون ریال وجه نقد حاصل فروش مواد مخدر کشف و ضبط شد، افزود: درحین انتقال متهمین به مقر انتظامی احدی از آنان به جهت چشم پوشی ماموران از اعمال قانون و رهایی خود اقدام به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال به عنوان رشوه به عوامل انتظامی می‌کند.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: رشوه با عزت نفس و صحت عمل پلیس رد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
 
این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ درمیان بگذارند.
 

برچسب ها: پلیس ، رشوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.