فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: بدون شک فراجا برای برقراری امنیت مطلوب به اندوخته‌ها و تجربیات گرانبهای این اعضای وابسته که بعنوان مسئولان لایه یک زمان خود بودند نیازمند است. 

سردار سید محمود میرفیضی دردیدار خود با اعضاء وابسته لایه یک در ستاد فرماندهی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سی ساله این عزیزان، آنها را از ذخائر تمام نشدنی این کشور دانست و بیان داشت: استفاده از تجربیات گرانبهای بازنشستگان در تمامی عرصه‌ها و در پیشبرد اهداف سازمان همیشه مؤثر و راهگشا خواهد بود.

وی افزود: اعضاء وابسته در کمال صداقت و درستکاری، بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به کشور عزیزمان گذرانده و در راستای ایجاد نظم و امنیت در جامعه، خالصانه و مجاهدانه تلاش کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اعضاء وابسته همواره مورد تکریم و احترام مردم هستند و بدون شک فراجا برای برقراری امنیت مطلوب به اندوخته‌ها و تجربیات گرانبهای این عزیز که بعنوان مسئولان لایه یک زمان خود بودند نیازمند است و نیرو‌های جوان پلیس باید از این ذخایر ارزشمند، نهایت استفاده را برده و قدردان این تجربیات که حاصل سال‌ها تلاش و کوشش است باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار