مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: شهدای مدافع سلامت، الگویی از ایثار و جانفشانی در راه خدمت به مردم را از خود به یادگار گذاشتند و ضروری است که یاد آن‌ها را زنده نگه داریم و ادامه دهنده راهشان باشیم.

سردار غلامرضا جعفری در دیدار با خانواده سردار سرتیپ دوم شهید غلامعلی کفاش از شهدای مدافع سلامت سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بالندگی و اقتدار نظام اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی خانواده معزز شاهد و ایثارگر است.

وی افزود: خانواده شهدا با صبر و استقامت در فراق عزیزان خود، تجلی بخش گوهر شهادت در جامعه و سرچشمه ایثار و فداکاری هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان تاکید کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و امروز بزرگداشت یاد شهیدان والامقام و استمرار راه آن‌ها، وظیفه ای ملی و همگانی است.

شهدای مدافع سلامت؛ الگوی ایثار و جانفشانی در راه خدمت به مردم هستند

به گزارش ایرنا، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با حضور در منزل سردار سرتیپ دوم شهید غلامعلی کفاش از شهدای مدافع سلامت با خانواده این شهید دیدار و دلجویی کردند.

سردار شهید غلامعلی کفاش رئیس بیمارستان نبی اکرم زاهدان بودند که از ابتدای شیوع بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان، همگام با کادر درمان، کمک‌های فراوانی در جهت بهبودی بیماران و مبارزه با کرونا انجام دادند که در نهایت این فرمانده شجاع در ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ به علت ابتلا به بیماری کرونا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار