مسئول بسیج دانشجویی شهرستان چابهار گفت: اردوی جهادی باهدف رفع محرومیت در محلات حاشیه شهر چابهار برگزار شد.

علی عزیزی  بیان کرد: بسیج دانشجویی در کنار فعالیت‌های فرهنگی خود گاه ویژه‌ای نیز در خصوص فعالیت‌های جهادی و کمک به مستضعفین و نیازمندان دارد که هر ساله شاهد اقدامات تأثیرگذاری دراین‌خصوص هستیم.
 
 وی با بیان اینکه حرکت‌های جهادی یک نگاه و یک بینش انقلابی است تصریح کرد: در بعد از انقلاب فعالیت‌های جهادی جهت رفع محرومیت‌ها و همچنین بازسازی کشور بعد از هشت سال دفاع مقدس شروع شد و امروز شاهد این هستیم که جهادگران در همه طیف‌ها از جمله بسیج دانشجویی پرقدرت در میدان پای‌کار هستند.
 
 عزیزی با اشاره به اینکه شهرستان چابهار دارای محلات آسیب‌دیده و همچنین حاشیه‌نشینی زیادی است اظهار کرد: برای مردم مستضعف هرچه قدر کار کنیم باز هم کم‌کاری کردیم در حال حاضر در حاشیه شهر چابهار و منطقه مرادآباد و میرآباد خانوارهای وجود دارند که به‌شدت نیازمند به امدادرسانی هستند.
 
 مسئول بسیج دانشجویی شهرستان چابهار با بیان اینکه منازل آسیب‌دیده و نیاز به کمک‌رسانی در محل‌های حاشیه شهر چابهار توسط دانشجویان جهادگر شناسایی شده است خاطرنشان کرد: در محله مرادآباد و میرآباد که در حاشیه شهرستان هستند ۱۵ خانه شناسایی شده که نیاز به امدادرسانی دارند و با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفت جهادگران بسیج دانشجویی جهت کمک‌رسانی به این خانه‌ها در این محله‌ها حاضر شدند.
 
 وی با بیان اینکه متراژ منازلی که نیاز به فرش و موکت داشتند محاسبه شد اظهار کرد: مقدار ۳۰۰ متر موکت به قیمت ۴۰ میلیون تومان تهیه و به منازلی که نیازمند بودند تحویل داده شد همچنین پخت غذا نیز در این محلات انجام شد و تقریباً ۳۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ۳۸ میلیون تومان در بین نیازمندان توزیع گردید.
 
 مسئول بسیج دانشجویی شهرستان چابهار با بیان اینکه این اردوهای جهادی همچنان ادامه‌دار خواهد بود خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی از گذشته تا به امروز فعالیت‌های جهادی زیادی در سطح شهرستان داشته‌اند و به دنبال آن هستیم تا خدمات بهداشتی و درمانی را در قالب اردوهای جهادی برای نیازمندان فراهم کنیم.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار