رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شاهرود گفت: هفتمین لیگ کتابخوانی با حضور ۳۶۰ دانش‌آموز دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول دخترانه این شهرستان آغاز شد.

موسوی  در حاشیه آیین افتتاحیه هفتمین لیگ کتابخوانی شاهرود  گفت: بیش از ۳۶۰ دانش‌آموز دوره تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول دخترانه از شاهرود و بسطام در این لیگ با هم رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه گروه‌های سه نفره از دوره متوسطه اول و دوم ابتدایی در این دوره از لیگ کتابخوانی شاهرود حضور دارند، ابراز کرد: ۷۰ گروه از دوره متوسطه اول و ۳۰ گروه از دوره ابتدایی از شاهرود، و همچنین ۲۰ گروه از دوره متوسطه اول بسطام در این دوره مسابقات شرکت دارند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شاهرود اظهار کرد: این دوره رقابت‌ها با هدف توسعه مطالعه مفید، آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با سیره و سلوک زندگی ائمه اطهار(ع)، تولید محتوای مرتبط در فضای مجازی و ترکیب هنر با مطالعه برگزار می‌شود.

موسوی افزود: کتاب‌های«لشکر کلمات» اثر مریم کوچکی و «۱۰ قصه از حضرت محمد(ص)» از محمدرضا سرشار، در رشته‌های معرفی و خوانش کتاب، کلاژ و نقاشی برای رقابت دختران کلاس پنجم و ششم ابتدایی در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.