امام جمعه رفسنجان گفت: در طرح کوثر غدیر با هدف تامین جهیزیه دختران بی بضاعت، ۴۰۰ زوج جوان رفسنجانی راهی خانه بخت شدند.

جلسه طرح کوثر غدیر در محل دفتر امام جمعه با حضور فرماندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس مجتمع مس سرچشمه، رئیس کمیته امداد و دیگر مسئولین شهرستان رفسنجان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان رفسنجان در این نشست گفت: در تأمین جهیزیه دختران رفسنجانی که سال‌ها در دوران عقد به سر می‌برند و در تهیه جهیزیه و تشکیل رسمی زندگی با مشکل مواجه هستند، برنامه ریزی‌هایی انجام شده و مقرر شد حمایت‌های لازم از آن‌ها صورت گیرد که با تشکیل زندگی به فرزندآوری و جوانی جمعیت هم کمک می‌شود.

حجت الاسلام اصغر عسکری افزود: سال قبل با اجرای طرح کوثر غدیر، جهیزیه ۴۰۰ زوج جوان که از سال ۸۹ پیمان ازدواج بستند و بعضاً تا سال ۱۴۰۰ در دوران عقد به سر می‌بردند با همت بخش‌های مختلف اعم از مجتمع مس، شهرداری، شورای اسلامی شهر و دیگر ارگان‌ها تامین شد و زندگی رسمی خود را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: امسال نیز در ادامه این طرح ارگان‌های مختلف پا پیش گذاشتند و هزینه جهیزیه تعدادی دیگر از زوج‌های بی بضاعت را تامین خواهند کرد.

حجت الاسلام عسکری بیان کرد: همچنین برای کسانی که در سال نخست آغاز زندگی مشترکشان صاحب فرزند شوند هم تسهیلات ویژه در نظر گرفته خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار