با حضور معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما، از چهار مستند فاخر خبری در صدا و سیمای استان یزد رونمایی شد.

علیرضاکیخا معاون امور استان‌های صدا و سیما در سفر به یزد با حضور در صدا و سیمای استان یزد ضمن افتتاح طرح بروز رسانی اتوماسیون خبر، از پوستر‌های ۴ مستند فاخر خبری رونمایی کرد.

این مستند‌های خبری شامل مستند‌های تلنگر، بانو، فراتر و چشم و چراغ است که به ترتیب در روز‌های چهارشنبه، شنبه، سه شنبه و شنبه هر هفته از بخش‌های اصلی خبری صدا و سیمای استان یزد پخش می‌شود.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در این مراسم، تهیه و تولید این مستند‌های خبری را اقدامی ارزشمند و همسو با سند تحول صدا و سیما عنوان کرد و گفت: این مجموعه‌های ارزشمند می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها نیز باشد.

کیخا افزود: در سند تحول تلاش می‌کنیم نقش استان‌ها پر رنگ‌تر از قبل باشد و خوشبخانه صدا و سیمای استان یزد با تهیه‌ی این مجموعه‌های فاخر، پیشتاز تحول در استان‌ها شده است.

معاون امور استان‌های رسانه ملی هم چنین از بخش‌های مختلف سیما و صدا نیز دیدن کرد و در سیمای استان یزد، بخشی از زیر ساخت‌های لازم برای راه اندازی اتوماسیون سیما را افتتاح کرد.

افتتاح فرستنده‌های اف ام رادیویی مرکز یزد و رونمایی از سرود صبح امید کاری از گروه سرود شهید گمنام بسیج صدا و سیما از دیگر برنامه معاون امور استان‌های رسانه ملی در سفر به یزد بود.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در ابتدای سفر به استان یزد، عصر امروز به دیدار جانباز ۷۰ درصد محمد حسین کمالی از جانبازان حادثه تروریستی راسک رفت و از او دلجویی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.