مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روزی را می‌بینم که با درست شدن ورزشگاه آزادی روی سر ما منت می‌گذارند.

 افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری مقابل شمس آذر در هفته نهم لیگ برتر، اظهار کرد : بازی خوبی بود‌. به هواداران تبریک و به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم. خدا را شکر نتیجه دلخواه را کسب کردیم.
 
او درباره شرایط نامناسب پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا، گفت: هر چند در این مسابقات و بازی با السد خوب بازی کردیم اما باید ببریم. از لحاظ فوتبالی بهتر از الاهلی عربستان و السد قطر بودیم و بیشتر موقعیت خلق کردیم اما وقتی نبرید، جای دفاع ندارد.
 
مدیر پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا شرایط این تیم در لیگ نخبگان بهتر می‌شود، گفت: کادر فنی، سرمربی و بازیکنان تلاش می‌کنند تا نتیجه لازم را به دست بیاوریم.
 
پیروانی درباره برگزاری بازی‌های پرسپولیس در زمین‌هایی مثل شهر قدس و تختی، عنوان کرد: همیشه می‌گوییم ان‌شاءالله ورزشگاه آزادی درست شود. روزی را می‌بینم که با درست شدن این استادیوم، چه منت‌هایی سر ما می‌گذارند. وظیفه هر کسی است که کار خودش را انجام بدهد. اگر من در این چند سال خوب کار کرده‌ام وظیفه‌ام بوده و منتی سر هیچ کس ندارم‌. بازیکن وظیفه دارد بهترین بازی را انجام داده و باشگاه هم موظف است بهترین تلاش را داشته باشد‌. امکانات هم باید برای تیمی مثل پرسپولیس با این همه هوادار فراهم شود.
 
او ادامه داد: مدیران ورزشگاه آزادی و مسئولان رده بالا نیز وظیفه دارند بهترین امکانات را فراهم کنند.
 
مدیر پرسپولیس درباره اینکه پس از بازگشت کریم باقری برخی پیشکسوتان اعتقاد دارند اگر وظیفه‌ او مشخص باشد کارایی‌اش بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: نظر پیشکسوتان مهم و قابل احترام است. کریم باقری نیز به عنوان عضوی از کادر فنی وظیفه فنی دارد. هرکس وظیفه اش مشخص است‌. باقری به عنوان کمک گاریدو فعالیت می‌کند. هر کس جایگاه خودش را دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار