رئیس‌کل جدید دادگستری استان قم گفت: شهر مقدس قم جایگاه ویژه‌ای دارد و هر گونه بی‌حجابی و ناهنجاری‌های اجتماعی در این شهر قابل‌قبول نیست و مقابله با مظاهر فساد باقوت تمام انجام خواهد شد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید کاظم موسوی به همراه دادستان و دیگر مدیران ارشد قضایی در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی که صبح امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: استفاده از نظرات مراجع و علما در پیشبرد اهداف قضایی در استان قم بسیار لازم و راه‌گشاست.

وی افزود: تکریم مردم و مراجعان و همچنین انجام سریع و بدون معطلی در رسیدگی به پرونده‌های قضایی در دستور کار قرار دارد و امیدواریم بتوانیم در این زمینه فعالیت خوبی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام موسوی تأکید کرد: تکریم قضات و همکاری و حمایت از قرارگاه ۱۹ دی استان قم به‌صورت مستمر انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: شهر مقدس قم جایگاه ویژه‌ای دارد و هر گونه بی‌حجابی و ناهنجاری‌های اجتماعی در این شهر قابل‌قبول نیست و مقابله با مظاهر فساد چه در داخل مجموعه و چه بیرون از مجموعه باقوت تمام انجام خواهد شد.

رئیس‌کل دادگستری استان قم با بیان اینکه دادگستری در صورتی می‌تواند با فساد مبارزه کند که خود و نیروهایش پاک‌دست باشند، عنوان کرد: احیای حقوق عامه با توجه سند تحول و تعالی قضایی در این استان به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده در حال انجام است و امیدواریم شهر قم جایگاه ویژه خود را حفظ و رشد داشته باشد.

موسوی در پایان گفت: وقتی کسی برای احیای حق خود به دادگستری مراجعه می‌کند باید احساس امنیت و رضایت کند به همین خاطر اجرای این اهداف باقوت تمام انجام خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار