رئیس مجلس گفت: رژیم آپارتاید صهیونیستی در مواجهه با ملت سربلند ایران در هر معرکه‌ای به مضحکه‌ای در سطح جهان تبدیل شده است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه ۶ آبان) گفت: موفقیت و هوشیاری مجاهدان فداکار ارتش و سپاه نشان داد رژیم آپارتاید صهیونیستی در مواجهه با ملت سربلند ایران در هر معرکه‌ای به مضحکه‌ای در سطح جهان تبدیل شده است و مقایسه‌ عملیات وعده‌ی صادق ۲ با اقدام اخیر نظامی این رژیم، گواهی روشن بر توان بازدارندگی نیروی دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: اسرائیل هیچ دستاوردی جز کشتار زنان و کودکان بی‌پناه در غزه و لنبان را ندارد و آبرویی هم در سطح جهان ندارد.

رئیس قوه مقننه بیان کرد: گرچه اقدام نطامی صهیونیست‌ها از سر انفعال بود، اما ایران در چارچوب حق دفاع ذاتی و ماده ۵۱ منشور ملل متحد خود را محق به دفاع می‌داند و پاسخ به اینتجاوزگری، قطعی و با رعایت اقتضائات است. 

قالیباف تاکید کرد: به آمریکا هشدار می‌دهیم برای توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه و لبنان و جلوگیری از گسترش بی‌ثباتی در منطقه رژیم صهیونی را مهار و مجبور به آتش‌بس پایدار کند و اجازه ندهد این رژیم با بی‌تدبیری و جنگ‌افروزی، سرنوشت شومی را برای خود و هم‌پیمان‌های خود رقم بزند.

وی ادامه داد: از کشور‌های همسایه که اقدمات تجاوزکارانه و غیرقانونیِ رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کردند قدردانی می‌کنیم وتاکید می‌کنیم که حفظ ثبات منطقه و دفاع از صلح و امنیت منطقه‌ای، مسئولیت فردی و جمعی تمامی کشور‌های منطقه است و جز با همکاری و تعهد عملی همگان به این اصل محقق نخواهد شد.

رئیس مجلس بیان کرد: به روح شهدای پدافند ارتش که برای کشور جان خود را فدا کردند درود می‌فرستیم و شهادت آنها را به خانواده‌ها، کادر ارتش و ملت ایران تبریک و تسلیت می‌گوییم. ارتش فدای ملت است و ملت پاسبان و حافظ خون این شهدای جانفدا خواهد بود.

قالیباف گفت: حمله به گشت انتظامی در گوهرکوه تفتان را محکوم می‌کنیم و با دستور وزیر کشور بررسی آن در دستور هیئت ویژه‌ای قرار گرفته است و شهادت جمعی از شهدای فراجا را به مردم ایران، خانواده‌های شهدا و کادر فراجا تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. 

وی اظهار کرد: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و اعضای کمیسیون شورا‌ها حتما تیمی را برای این کار انتخاب و گزارش را به هیئت‌رئیسه مجلس منتقل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
به مشکلات مردم برسید گور بابای اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
اسرائیل جنابتکار و هم آمریکا جنایتکار بهای تجاوز به ایران را خواهد پرداخت.
۱۰:۴۲ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
اسرائیل جنابتکار و هم آمریکا جنایتکار بهای تجاوز به ایران را خواهد پرداخت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
خیلی ناراحتید اقازاده هاتون رو از سراسر دنیا جمع کنید بگزارید پشت پدافند.... تا دفاع کنند.. شماهایی که صبح تا شب بر طبل جنگ و خونریزی میکوبید.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
سربازان وطن شهادتتان مبارک ما ملت ایران جز قلب سوخته چیزی نداریم هرروز شاهد به شهادت رسیدن نیروهای امنیتی هستیم خداوند به خانواده عزیزشان صبر وعافیت بیفزاید??????????????????????????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
چرا روسیه حمله اسراییل را محکوم نکرد؟
چرا اس ۳۰۰ها کارایی لازم را نداشت؟
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده
۰۹:۴۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
باسلام
جناب قالی باف .گوربابای اسراییل.
این آمریکاست که سگ وحشی خود راجلوانداخته وبرهمه اوارشده.شماچراهمه جوانب رانسنجیده درشیپورجنگ می دمید.
جنگ با عراق را فراموش کرده اید؟هیچ ایرانی ازجنگیدن بادشمن نمی ترسد ،ولی بادشمن دانا.نه سگ کوکی کسی که تمام دنیاحتی همدستانش می دانند که وحشی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
رژیم صهیونسیتی مگر خجالت وشرمندگی حالیشه اگه این چیزا حالیش بود به مردم غیر نظامی حمله نمی کرد
آخرین اخبار