فرمانده انتظامی استان همدان گفت:طی دو عملیات پلیسی بیش از ۴۸۳کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار سلمان امیری در تشریح این خبر گفت: در عملیات اول با اقدامات و تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک، مشخص شد باند مورد اشاره اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های شرقی به استان البرز می‌کرد.
او گفت: در همکاری مشترک با انتظامی استان البرز، محل بارانداز قاچاقچیان در باغی در "محمد شهر استان البرز" شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت و مقدار ۴۶۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک با لفافه کشف شد که در این رابطه ۴ دستگاه خودرو سواری توقیف و ۵ متهم دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: در عملیات دوم نیز باند قاچاقچیان مواد مخدر که با خودرو سواری اقدام به انتقال مواد مخدر از استان "فارس" به استان "تهران" می‌کرد در شهر "نطنز" استان "اصفهان" شناسایی و خودرو آنها متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت که مقدار ۲۳ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر تریاک با لفافه کشف، که در این رابطه ۴ متهم دستگیر و تعداد ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار امیری گفت: اشراف اطلاعاتی و تعامل عملیاتی دو رویکرد مؤثر در سطح انتظامی استان می‌باشد که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند.

برچسب ها: مواد مخدر ، کشف تریاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.