رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: امنیت و آرامش، هزینه دارد و ایثار‌های بسیاری توسط نیرو‌های نظامی و انتظامی در برابر گرگ‌ها انجام می‌شود.

 

سردار حسین رحیمی؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا امروز در دومین همایش ملی امنیت اقتصادی اظهار کرد: امنیت و آرامش، هزینه دارد و ایثار‌های بسیاری توسط نیرو‌های نظامی و انتظامی در برابر گرگ‌هایی که در کمین هستند تا به ایران ضربه بزنند، انجام می‌شود.

وی افزود: حفظ امنیت این مرز و بوم و آرامش ملت بزرگ ایران کاری است که بدون ادعا و در اوج گمنامی توسط نیرو‌های مسلح انجام می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه اگر امنیت باشد ما به راحتی می‌توانیم فعالیت علمی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی داشته باشیم، تصریح کرد: پلیس در بخش‌های مختلف جامعه وظیفه دارد که نظم و امنیت را برقرار کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خاطرنشان کرد: دشمن ده‌ها فروند هواپیما بلند کرده بود تا بخواهد به ایران تعدی کند، اما وقتی با سد پدافند جمهوری اسلامی مواجه شد پا پس کشید و نتوانست عرض اندام کند.

وی با بیان اینکه رکن اصلی جنگ شناختی که دشمن علیه نظام برنامه‌ریزی کرده، مباحث اقتصادی است، گفت: به همین دلیل است که پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه فراجا شکل گرفته است.

رحیمی تصریح کرد: بخش اول و اساسی وظیفه پلیس امنیت اقتصادی، ایجاد امنیت در حوزه‌هایی است که قرار است فعالیت اقتصادی رخ دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار