مراسم معارفه سید غنی نظری امروز با حضور دکتر احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

مراسم معارفه سیدغنی نظری سرپرست معاونت مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان امروز با حضور دکتر احمد دنیامالی برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان در این مراسم معارفه اظهار داشت: در بحث ساختار و تشکیلات وزارتخانه، یکی از مهمترین بخش‌ها که وظیفه سنگینی دارد حوزه حقوقی، پارلمانی و امور استان‌هاست.

وی گفت: موضوع فرسودگی اماکن ورزشی استان‌ها و شهر‌ها یک موضوع جدی است. باید توجه جدی به استان‌ها و شهرستان‌ها داشته باشیم و موضوع توانمندی شهر‌ها و نیرو‌های انسانی آنها درنظر گرفته شود. یکی از دستاورد‌های ما می‌تواند تربیت نیروی انسانی باشد. باید پشت هم باشیم و با همدلی کار را جلو ببریم و از آدم‌های ناامید دوری کنیم.

دکتر دنیامالی خاطرنشان کرد: باید بتوانیم یک تعامل خوب با مجلس داشته باشیم و بتوانیم از ظرفیت‌های مجلس برای ارتقای کاری ورزش و جوانان استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: موضوع حقوقی یکی دیگر از موضوعات جدی وزارتخانه است. باید از امانتی که در دستمان است صیانت کنیم. باید نوسازی اماکن ورزشی و اداری را در دستور کار بگذاریم و همچنین به شانیت همکاران احترام بگذاریم.

وی افزود: آقای نظری جزو دوستان خوب ما هستند و ویژگی‌های خوبی دارند. بارزترین ویژگی او پرتحرک بودن است و کار‌ها را به موقع پیگیری می‌کند و روابط عمومی خوبی با سایر حوزه‌ها دارد.

سیدغنی نظری سرپرست معاونت مجلس، حقوقی و امور استان‌ها نیز در این جلسه گفت: ما متعهدیم کار‌هایی که به ما سپرده شده را به بهترین نحو انجام دهیم و اگر انجام ندهیم باید پاسخگو باشیم. این حوزه یک حوزه گسترده است و از این‌رو همه همکاران باید تلاش کنند که بهترین اتفاق را رقم بزنیم.

نظری خاطرنشان کرد: طبق راهبرد دکتر دنیامالی حرکت خواهیم کرد و در مسائلی که داریم طبق سیاست ایشان کار‌ها را انجام می‌دهیم. با توجه به شناختی که از دکتر دنیامالی دارم این مسئولیت را پذیرفتم و قطعا با همکاری و همدلی همه دوستان به موفقیت خواهیم رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار