حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: در موضوع امنیت، حفظ امنیت روانی جامعه بسیار مهم است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار خانواده‌های شهدای امنیت فرمودند: شرارت دو شب پیش رژیم صهیونیستی نه باید بزرگنمایی شود و نه کوچک‌انگاری. باید خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی به هم بخورد. باید قدرت و اراده و ابتکار ملت ایران و جوانان کشور را به آنان فهماند.

ایشان گفتند: مطلبم مربوط به این حرکت شرورانه‌ای است که دو شب پیش اینجا انجام دادند. خب، یک غلطی کرد، خودشان هم البته بزرگنمایی می‌کنند. بزرگنمایی آنها غلط است، اما توجه داشته باشید کوچک‌انگاری آن هم غلط است. اینکه ما بگوییم: «نه؛ چیزی نبود، اهمیتی نداشت» این هم غلط است.

باید خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی به هم بخورد

ایشان اظهار کردند: بایستی خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی به هم بخورد. اینها دچار خطای محاسباتی‌اند نسبت به ایران. اینها ایران را نمی‌شناسند، جوانان ایران را نمی‌شناسند، ملت ایران را نمی‌شناسند، قدرت و توانایی و ابتکار و اراده ملت ایران را هنوز درست نتوانسته‌اند بفهمند؛ این را ما باید به اینها بفهمانیم.

مسئولان کشور باید امنیت روانی مردم را حفظ کنند

رهبر انقلاب گفتند: کیفیت کار را مسئولین ما باید تشخیص بدهند و درست بفهمند آنچه که صلاح این کشور و این ملت هست آن را انجام بدهند. [صهیونیستها]باید بدانند ملت ایران کیست، جوانان ایران چگونه‌اند، این فکر، این انگیزه، این رشادت، این آمادگی که امروز در ملت ایران وجود دارد، خود این امنیت‌ساز است. این را بایستی حفظ کنیم.

رهبر انقلاب اسلامی اظهار کردند: در موضوع امنیت، حفظ امنیت روانی جامعه بسیار مهم است. ایجاد ترس و تردید در دل‌های مردم،‌ مردود است و قرآن در این زمینه صراحت دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران درباره فضای مجازی باید به موضوع امنیت روانی جامعه توجه کنند. مسئولان کشور باید امنیت روانی مردم را حفظ کنند. 

اگر امنیت نباشد، اقتصاد و علم و پیشرفت و خانواده نیست

 رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: ارزش شهدای امنیت را از اهمیت و ارزش امنیّت میشود فهمید. قطعاً یکی از برترین نیازهای هر کشوری، هر جامعه‌ای امنیت است.

ایشان گفتند: اگر امنیّت در جامعه نباشد، هیچ چیز نیست. نه اقتصاد هست، نه علم هست، نه پیشرفت هست، نه خانواده هست. امنیّت در واقع زیربنای همه‌ی وسیله‌ها و راههای پیشرفت یک ملت و یک کشور است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیان کردند: هر جا امنیّت و حافظان امنیت نباشند؛ شرارت هست، این قاعده‌ی کلّی است. یک نفر در مرز شرارت میکند، یکی در داخل خیابان شرارت میکند، یکی با راهزنی در خانه و مغازه‌ی این و آن شرارت میکند، یکی با شایعه‌پراکنی شرارت میکند،

ایشان ادامه دادند: یکی با ارتکاب قتل شرارت میکند، یکی با قاچاق مواد مخدر شرارت میکند، با قاچاق سلاح شرارت میکند، اینها همه شرارت است. هر کسی در مقابل هر کدام از این شقوق و امثال اینها بایستد این عنوان حافظ امنیّت و پاسدار امنیّت بر او صادق است و این افتخار بزرگ شامل حال اوست.

حضور فرزندان پزشک شهید «علی حیدری» در دیدار امروز با رهبر انقلاب 

 شهید حیدری چندی پیش توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی در لبنان به شهادت رسید.

دیدار خانواده شهدای امنیت با رهبر انقلاب

 بعضی تصور میکنند برای تأمین امنیت، نباید سراغ موشک با برد بالا برویم 

 رهبر انقلاب اسلامی اظهار کردند:  بعضی‌ها در تحلیل‌های گوناگون تصور میکنند اگر بخواهیم کشور در امنیّت باشد، بایستی سراغ ابزار‌های حساس‌کننده‌ی قدرت‌ها نرویم؛ مثلاً چه لزومی دارد حالا ما موشک با فلان برد را داشته باشیم که حساس بشوند، خیال میکنند این‌جوری، این شکلی میتوانند امنیّت کشور را تأمین کنند یعنی درواقع اگر میخواهید کشور امن باشد، ضعیف باشید، ابزار‌های قدرت را برای خودتان فراهم نکنید، بعضی این‌جور فکر میکنند، این‌جور قضاوت میکنند، این غلط است. 

ایشان فرمودند: آن چیزی که امنیت را برای یک کشور حفظ میکند قدرت ملّی آن کشور است، قوی بودن آن کشور است، قوی بودن از همه جهت؛ قوی بودن در علم، قوی بودن در اقتصاد، قوی بودن در امکان دفاع، قوی بودن در تسلیحات، اینهاست که امنیّت کشور را حفظ میکند و تأمین میکند. 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیان کردند: هر وقت ما بر اثر سوء سیاست زمامداران کشورمان، از رفتن به سمت ابزار‌های قدرت رویگردان شدیم، دشمن بر ما مسلّط شد. در دوران قاجار، دوران پهلوی این مصیبت سر این ملت آمد. ملت را قوی نکردند؛ لذا شما می‌بینید در جنگ بین‌الملل اول و جنگ بین‌الملل دوم که هیچ کدام به ایران ارتباط نداشت، اعلام بی‌طرفی هم کردند، کشور ما اشغال شد.

رهبر انقلاب اظهار کردند: وقتی کشوری توانایی دفاع از خودش ندارد اینجور میشود دیگر. این گناه زمامداران نالایق، بعضی نالایق، بعضی خائن و وابسته‌ی به این و آن، گناه نابخشودنی است که ملت را ضعیف بار بیاورند که نتواند از خودش دفاع کند طبعاً امنیّتش از بین خواهد رفت.

هرچه به ذهن میرسد را نباید در فضای مجازی منتشر کرد 

ایشان گفتند: کسانی که با فضای مجازی ارتباط دارند به این نکات توجه کنند همه‌چیز را در فضای مجازی نبایستی منتشر کرد. هرچه به ذهن انسان میرسد. ملاحظه کنید اثرش چیست، ببینید روی فکر مردم، روی روحیه‌ی مردم چه تأثیری میگذارد. 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیان کردند: آن کسانی هم که درباره‌ی فضای مجازی که حالا مکرّر اسمش آورده میشود و بحث میشود و اینها میخواهند تصمیم‌سازی کنند و تصمیم‌گیری کنند به این بُعد قضیه توجه کنند، توجه کنند که چطور ممکن است در فضای مجازی یک تحلیل غلط، یک خبر غلط، یک برداشت غلط از یک مسئله مردم را دچار اضطراب کند، دچار تردید کند، دچار ترس کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۳
France
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
خدا رهبر را سلامت نگه دارد
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۲:۴۲ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
جانم فدای رهبر فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
زنده باد رهبر فرزانه، زنده باد ایران، روح شهیدان وطن شاد، ما تا پای جان برای ایران عزیز آماده هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۴۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
درود بر شهدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
لبیک یا خامنه ای
آخرین اخبار