استاندار قزوین در دیدار با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین از نیرو‌های پدافند هوایی کشور قدردانی کرد.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در دیدار با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین از نیرو‌های پدافند هوایی کشور با اشاره به دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی در جبهه مقاومت گفت: فروپاشی عجیبی را در داخل اسرائیل شاهد هستیم.

وی به واکنش‌های جهانی به عملیات اخیر رژیم صهیونسیتی اشاره کرد و گفت: در سطح جهانی شاهد واکنش‌های مختلفی در خصوص عملیات اخیر بودیم.

استاندار قزوین گفت: افتخار آفرینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راه دفاع از میهن عزیز اسلامی ارزشمند و جای تبریک و خداقوت دارد و از این نعمت سپاسگذار خداوند متعال هستیم.

وی افزود: خوشبختانه نیرو‌های مسلح همانقدر که در حوزه هجوم از توانمندی برخوردار است از پدافند قوی و با استحکامی برخوردار است و افتخار آفرینی‌های بزرگی به دست فرزندان ملت رقم خورد و موفقیت بزرگی بود.

اعلایی گفت: در این مسیر شهدای گرانقدری هم تقدیم انقلاب اسلامی شد که ارزشمند است و امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل ممکن راه آنها را ادامه بدهیم.

استاندار قزوین اضافه کرد: وظیفه خودمان می‌دانیم که به همکاران لشکر قزوین به نیابت از بدنه پرتوان ارتش خداقوت بگوییم و امیدواریم با درایت نیرو‌های مسلح درس فراموش نشدنی به جنایتکاران داده شود.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز تبدیل با پناهگاه و مامن مظلومین عالم شده است و امیدواریم این مسیر با تمام و با افتخار آفرینی نیرو‌های مسلح ادامه داشته باشد.

امیر شفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین به حجم و وسعت عملیات تجاوز اخیر رژیم صهیونسیتی اشاره کرد و گفت: پدافند جمهوری اسلامی در جریان تجاوز رژیم صهیونسیتی محک خورد و سطح آمادگی پدافند جمهوری اسلامی موجب حیرت جهانیان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
نه
آخرین اخبار