مدیر بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه همدان گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۲۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش هفت میلیارد و هشتصد میلیون ریال تهیه و به دانش‌آموزان واجد شرایط اهدا شد.

امیر براتی مصلح گفت: بسیج سازندگی همواره خود را موظف می‌داند تا در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه تلاش کند.

او گفت: توزیع بسته‌های لوازم التحریر قدمی کوچک، اما مؤثر در جهت حمایت از دانش‌آموزان کم برخوردار و ایجاد انگیزه برای ادامه تحصیل آنان است.

مدیر بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه همدان با تأکید بر اهمیت تحصیل و دسترسی عادلانه همه دانش‌آموزان به ابزار‌های آموزشی، گفت: این بسته‌های لوازم التحریر شامل تمامی اقلام مورد احتیاج دانش‌آموزان از جمله کیف، دفتر، مداد و سایر وسایل آموزشی است.

براتی با بیان اینکه بسته‌های لوازم التحریر با کمک خیران و گروه‌های جهادی تهیه و توزیع شده است، گفت: هر بسته لوازم‌التحریر به ارزش تقریبی سه میلیون و پانصد هزار ریال است.
 
او با اشاره به خدمات گروه‌های جهادی به دانش‌آموزان کم برخوردار، گفت: رنگ‌آمیزی دیوار مدارس، تعمیر مدارس، پرداخت هزینه ثبت نام دانش‌آموزان کم برخوردار، تهیه لباس فرم برای دانش‌آموزان کم برخوردار و ... از جمله اقدامات گروه‌های جهادی در این راستا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار