مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری همایش ملی نکوداشت آیت‌الله نصیری در قم و سمنان خبر داد و گفت: این همایش آذرماه در قم و دی‌ماه امسال در سمنان برگزار خواهد شد.

فرشید فلاح در نشست خبری با حضور خبرنگاران و رسانه‌ها همزمان با ظهر یکشنبه به میزبانی سالن جلسات ارشاد اسلامی در سمنان از برگزاری همایش ملی گرامیداشت مقام آیت الله نصیری در سمنان خبر داد وگفت: این همایش دیماه امسال در شهر سمنان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان  با بیان اینکه نشست علمی همایش ملی نکوداشت آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی نصیری که پیش نیازی بر همایش اصلی است در شهر قم برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری این نشست با حضور علما و روحانیان آذرماه امسال برنامه ریزی شده است.

فلاح  با بیان اینکه عنوان این همایش ملی «نصیرالدین اسوه شاگرد پروری» خواهد بود، گفت: در هر دو بخش همایش یعنی نشست تبیین مقام علمی ایشان در قم و همچنین همایش همگانی در سمنان چهره‌های ملی و علما و روحانیان حضور خواهند داشت.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه گرامی داشت نیم قرن مجاهدت در راه اسلام، محور همایش آیت الله نصیری است، بیان کرد: از آنجا که آیت الله نصیری در سال ۹۳ و در سن ۸۳ سالگی دار فانی را وداع کردند، تألیف زندگی نامه و آثار ایشان و همچنین مقالات درباره مقام علمی و زندگی این عالم ربانی، در زمره بخش‌های همایش خواهد بود.

فلاح با بیان اینکه در کنار ساخت کلیپ، محتوای مجازی و پوستر و … مقالات نیز به همایش گرامی داشت مقام آیت الله نصیری ارسال خواهد شد، گفت: دبیرخانه این همایش در سمنان تشکیل و میزبان مقالات خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار