استاندار گیلان گفت: موزه دفاع مقدس این استان روز سه شنبه از طریق ارتباط تصویری توسط رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

هادی حق شناس، استاندار گیلان امروز (یکشنبه ۶ آبان) در جریان بازدید از آخرین وضعیت آماده سازی برای افتتاح موزه دفاع مقدس این استان گفت: در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به ایثار و جانفشانی رزمندگان و ملت به دست دشمنان نیفتاد که این جانفشانی‌ها باید از طریق مختلف برای نسل امروز و آینده بازگو شود.

او افزود: دستاورد‌های دفاع از کشور در دوران جنگ تحمیلی به راحتی کسب نشد و فقط استان گیلان ۸ هزار شهید نثار میهن اسلامی کرد.

استاندار به فضای موزه دفاع مقدس گیلان اشاره و تصریح کرد: سالن آمفی تئاتر، ساختمان اصلی اسناد و کتابخانه بسیار مناسب در این موزه با کتاب‌هایی گرانبها وجود دارد که این موضوع فرصتی بی‌نظیر برای محققان است تا از نزدیک برای تهیه گزارش و مقالات از این کتابخانه بهره ببرند و همچنین فرصت مناسبی نیز برای دانش آموزان و دانشجویان است تا از این مکان بازدید کنند.

موزه دفاع مقدس گیلان ۸ آبان افتتاح می‌شود

حق شناس همچنین گفت: امیدواریم که با افتتاح این مجموعه که قرار است روز سه شنبه این هفته از طریق ارتباط تصویری توسط رئیس جمهور به بهره برداری برسد، امکان جدیدی برای گیلان فراهم شود تا اقشار مختلف مردم از طریق آن بیشتر با رشادت‌های فرزندان دلاور این مرز و بوم آشنا شوند.

موزه دفاع مقدس گیلان ۸ آبان افتتاح می‌شود

۵ موزه دفاع مقدس روز سه شنبه ۸ آبان ماه در کشور افتتاح می‌شود که موزه دفاع مقدس استان گیلان یکی از آنها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.