مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز گفت: آمادگی داریم از طریق انعقاد تفاهمنامه با انجمن نابینایان این استان نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی برای روشندلان البرزی اقدام کنیم.

بهزاد غفاری  با بیان اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز اهتمام ویژه‌ای نسبت به امور نابینایان دارد، مطرح کرد: آموزش‌های مهارتی ویژه‌ای برای روشندلان البرزی تدارک دیده‌ایم.

وی بیان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز آمادگی دارد از طریق انعقاد تفاهم نامه با انجمن نابینایان این استان نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی برای روشندلان البرزی برای اولین بار در استان اقدام کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با بیان اینکه با اداره کل بهزیستی استان هم تفاهم نامه‌ای منعقد کرده‌ایم تا بتوانیم در خدمت متقاضیان مهارت آموزی باشیم، افزود: آموزش نابینایان نیازمند امکانات و تجهیزات تخصصی و ویژه است.

غفاری خاطرنشان کرد: این اداره کل آمادگی دارد بر اساس انعقاد تفاهم نامه با بهزیستی البرز، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی برای نابینایان کند که در این راستا تأمین امکانات و تجهیزات با بهزیستی و مسائل فنی با ما خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار