معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، در جریان بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین فارس گفت: یکی از چالش‌های این پروژه‌ها عدم تخصیص تسهیلات است که رفع آن را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

مسعود بیات‌منش در سفر یک روزه خود به استان فارس و بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن گفت: پروژه‌های خوبی مرتبط با نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند آغاز شده اما عدم تخصیص تسهیلات به چالشی برای این پروژه‌ها تبدیل شده است.

او ادامه داد: ۷ هزار پروژه مسکن در ۳ شهرستان فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین شروع شده که تاکنون فقط به ۵۰۰ پروژه تسهیلات اختصاص یافته است.

بیات‌منش اظهار کرد: قطعا پیگیری خواهیم کرد تا در کنار سایر قراردادهایی که به مرحله دریافت تسهیلات نرسیده، تخصیص تسهیلات به این پروژه ها نیز محقق شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: زمین‌های خوبی نیز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده اما باز هم یکی از چالش‌های آن تامین منابع برای ایجاد زیرساخت‌ها است.

بیات‌منش افزود: در این خصوص نیز تلاش خواهیم کرد که به تناسب پیشرفت و تحویل پروژه‌ها، تامین یک سوم منابع سهم وزارت راه و شهرسازی برای ایجاد زیرساخت‌ها به ویژه در این ۳ شهرستان در اولویت قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار