معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: عملیات اجرایی طرح ۱۲۰ واحدی نهضت ملی مسکن، ویژه کارکنان صداوسیمای مرکز یزد آغاز شد.

خسروآبادی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به اینکه عملیات اجرایی طرح ۱۲۰ واحدی نهضت ملی مسکن، ویژه کارکنان صداوسیمای مرکز یزد امروز آغاز شد، گفت: شهرک شهید سلیمانی در مجموع ۹۲ هکتار است که شامل یکهزار و ۳۰۷ قطعه مسکونی است و طرح ۱۲۰ واحدی نهضت ملی مسکن ویژه کارکنان صداوسیمای مرکز یزد در این شهرک اجرایی می‌شود.

 وی افزود: ویژگی خاص این طرح سه خوابه بودن واحد‌ها است و پس از تکمیل، امکان توسعه بنا در طبقه دوم نیز فراهم شده است. معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به روند اجرای این طرح گفت: ساخت این واحد‌های مسکونی به صورت ویلایی خواهد بود، چراکه الگوی ما باید سکونت پایدار باشد.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما هم با بیان اهمیت اجرای این طرح، مسکن را مایه آرامش اعضای خانواده دانست و با بیان معماری بی نظیر یزد گفت: ساخت این واحد‌ها به صورت ویلایی و بهره گیری از معماری یزد بسیار ارزشمند است. کیخا همچنین یکی از اولویت‌های کاری خود را مسئله رفاه کارکنان دانست و گفت: اخیرا مشکل بیمه و جذب ۵ هزار نفر از کارکنان حل شده است. 

طلایی مقدم سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزدهم، یکی از اولویت‌های استان یزد را اجرای طرح نهضت ملی مسکن دانست و برای کمک و تسریع در اجرای این طرح‌ها، همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و تسهیلات بانکی قول مساعد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.