دبیر سی‌وششمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری در احکامی جداگانه وحید حکمت پناه، حسن مجیدی و مهرداد حیدری را به عنوان هیات انتخاب آثار این جشنواره منصوب کرد.

 

وحید حکمت پناه دهکردی متولد سال ۱۳۵۳ در شهرکرد است. حکمت پناه آموزش تئاتر را به صورت جدی از سال ۱۳۶۸ در محضر استاد بهروز زمانی آغاز کردده است. این هنرمند استان در زمینه‌های نویسندگی، بازیگری و کارگردانی تئاتر فعالیت داشته و از جمله آثار او می‌توان به نمایش‌های «یکی باید بخونه تا هیچکی خواب نمونه»، «آتقی و شهر خیال»، «رقص شعله در زوزه‌ی باد»، «نقل عشق» و ... اشاره کرد. آثار این هنرمند در جشنواره‌های استانی، منطقه‌ای و ملی خوش درخشیده اند.

حسن مجیدی دیگر هنرمند هیات انتخاب جشنواره سی و ششم نیز متولد ۱۳۵۹ در شهر فرخشهر است. مجیدی از هنرمندان فعال در رشته هنر‌های نمایشی است. او اکنون شاغل در صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری است و مدیریت اداره شعر و موسیقی و سرود صدا وسیما مرکز جهانبین را به عهده دارد. از نمونه آثار این هنرمند می‌توان به نمایش‌های «کمدی اتفاق»، «روباه دم زنگوله»، «سایه ها»، «مهره‌های پشتم نیلبک می‌زنند»، «گیرو دار پهلوان»، «آخرین سماع»، «خانه کاغذی»، «لیلا»، «مهره گم شده» و ... اشاره کرد. این هنرمند در جشنواره‌های مختلف استانی، منطقه‌ای و ملی تئاتر حضور داشته و جوایز بسیاری از این رویداد‌های هنری کسب کرده است.

مهرداد حیدری فارسانی نیز متولد ۱۳۶۱ در شهر فارسان استان چهارمحال و بختیاری است. حیدری فارغ‌التحصیل کارشناسی کارگردانی نمایش و کارشناسی ارشد ادبیات است. او تاکنون در جشنواره‌های بسیاری، چون جشنواره‌های تئاتر استانی، تئاتر فجر، تئاتر دانشجویی، ایثار، تئاتر تک نفره، جشنواره روستا، تئاتر عشایر، جشنواره‌های آیینی سنتی و نمایش‌های خیابانی حضور داشته و جوایز بسیاری را از آن خود کرده است. داوری در جشنواره‌های کشوری دانشجویان تربیت معلم، دانش آموزی، نمایش‌های خیابانی و محیطی و عضویت در هیات انتخاب سی و دومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری از دیگر فعالیت‌های این هنرمند استان است.

آثار سی و ششمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری ۷ تا ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۳ در بروجن، لردگان، اردل، فارسان، شهرکرد و فرخشهر مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار