معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهرضا گفت: سامانه تور مجازی باغ‌های انار شهرضا در جشنواره بین‌المللی انار در ارمنستان رونمایی شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهرضا گفت:این تور مجازی که روز گذشته در جشنواره بین‌المللی انار ارمنستان رونمایی شد با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و الگوریتم‌های هوش مصنوعی طراحی شده و به معرفی جاذبه‌های طبیعی و گردشگری باغ‌های انار شهرضا پرداخته است.

احسان یارمحمدی افزود: این سامانه گردش مجازی به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا به‌صورت تعاملی و جذاب، مناظر زیبا و دل‌انگیز باغ‌های انار را مشاهده کنند.

وی اضافه کرد: این تور مجازی، تجربه‌ای جذاب و آموزنده برای بازدیدکنندگان فراهم می کند و نه تنها به معرفی غنای فرهنگی و طبیعی شهرضا کمک خواهد کرد بلکه می‌تواند سبب جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران بیشتری نیز برای این شهر شود.


یارمحمدی یادآور شد: تور مجازی و ۳۶۰ درجه ای باغ های انار به همت شهرداری شهرضا و با تلاش ۱۱ نفر از کارشناسان به‌صورت سه بعدی طراحی و تهیه شده است.

وی اضافه کرد: مخاطبان این تور تجربه منحصر بفردی درباره فرآیند کشت و برداشت انار شهرضا که از مرغوبترین انارهای ایران است، بدست می‌آورند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهرضا خاطرنشان کرد: در این طرح علاوه بر گردش مجازی در باغ‌های انار، زیبایی‌های طبیعی شهر تاریخی شهرضا نیز معرفی می شود که در معرفی ظرفیت های گردشگری، اقتصادی و فرهنگی این خطه به جهانیان موثر است.

یارمحمدی تصریح کرد: جشنواره انار ارمنستان فرصتی استثنایی برای معرفی شهرضا به‌عنوان یکی از قطب‌های تولید و پایتخت انار ایران است و رونمایی از این تور مجازی نه‌تنها به نمایش محصولات باغ‌های انار کمک می‌کند بلکه به تقویت روابط فرهنگی و اقتصادی میان ایران و ارمنستان نیز منجر می‌شود.

جشنواره بین‌المللی انار ارمنستان در شهر «مغری» برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.