حمله اخیر رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده این واقعیت است که استکبار جهانی به خوبی از قدرت دفاعی ایران آگاهی داشته و از مواجهه با آن واهمه جدی دارند.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی خطای راهبردی رژیم صهیونیستی در تجاوز به تمامیت ارضی ایران را محکوم کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ذلِکَ وَ مَنْ عاقَبَ بِمِثْلِ ما عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِیَ‌ عَلَیْهِ لَیَنْصُرَنَّهُ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ لَعَفُوٌّ غَفُورٌ 

رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیست در ادامه خباثت‌هایش در راستای احیای بخشی از حیثیت ازدست‌رفته خود و به تصور جبران شکست غیرقابل ترمیمش در مقابل عملیات‌های وعده صادق، این بار مرتکب خطای راهبردی تجاوز به تمامیت ارضی کشور شد.

این رفتار رژیم ضدبشری و غاصب صهیونیستی نقض صریح منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی است و قطعا این تجاوز آشکار به تمامیت ارضی ایران، مسیر صلح و ثبات منطقه‌ای را تضعیف و همچنین بحران وضعیتی را که صهیونیست‌ها با ایجاد بی‌ثباتی در منطقه رقم زده‌اند، تشدید خواهد کرد.

موفقیت پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران در رهگیری پرتابه‌های دشمن باعث سرخوردگی باند جنایتکار صهیونی شد و هیمنه پوشالی رژیم پلید صهیونیستی، آمریکا و هم‌پیمانانش را فرو ریخت.

حمله اخیر رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده این واقعیت است که استکبار جهانی به خوبی از قدرت دفاعی ایران آگاهی داشته و از مواجهه با آن واهمه جدی دارند.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تبریک و تسلیت شهادت تعدادی از کارکنان شجاع، بیداردل و جان‌برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران به محضر حضرت صاحب‌الزمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، خانواده معظم این شهدا و ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی با محکومیت این حرکت ددمنشانه بر این نکته تاکید دارد که مسیر شهادت، آرمان همیشگی و پایدار ملت ایران در مقابله با استکبار و ظلم است و نیروهای مسلح کشور در راستای دفاع از مظلومین سراسر عالم در این راه همواره ثابت قدم خواهند ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار