رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از انعقاد قرارداد ششمین طرح عمومی تامین و انتقال آب به اراضی کشاورزی روستای ممسنی با سرمایه‌گذار بخش خصوصی خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از انعقاد قرارداد ششمین طرح عمومی تامین و انتقال آب به اراضی کشاورزی روستای ممسنی با سرمایه‌گذار بخش خصوصی خبر داد.

حسین برزگر گفت: با انعقاد این قرارداد انتقال آب به اراضی ممسنی بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار از طرف بخش خصوصی در این راستا هزینه خواهد شد که یکی از بهترین و سریعترین راه برای بهربرداری و توسعه زیر ساخت‌های بخش کشاورزی در حوزه انتقال آب است.

وی به دو مزیت توسعه باغات در اراضی شیبدار و اشتغال پایدار در این شهرستان اشاره کرد و گفت:تلاش خواهیم کرد بااستفاده از تمام ظرفیت‌ها، توان، تجربه و تخصص کارشناسان مجرب مجموعه بخش کشاورزی، رشد، توسعه و شکوفایی بیش از پیش شهرستان اردل را در بخش کشاورزی و تحقق شعار سال با عنوان رشد تولید و مهار تورم داشته باشیم.

برزگر گفت:طرح تامین و انتقال آب اراضی روستای ممسنی در سطح ۳۲۰ هکتار و با تخصیص آب به میزان ۱۵۰ لیتر در ثانیه با توافق بهره برداران به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: با توافق صورت گرفته ساخت چاهک حریمی، احداث ایستگاه پمپاژ، تکمیل پست برق، لوله گذاری خط انتقال، احداث استخر، احداث جاده دسترسی، احداث استخر جهت باغات و اجرای سیستم بارانی در سطح ۱۵۰ هکتار، از جمله تعهدات سرمایه‌گذار بخش خصوصی در اجرای این طرح است.

برچسب ها: جهادکشاورزی ، اردل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار