قائم مقام و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد: حاصل جنگ روانی و رجزخوانی رژیم صهیونیستی، عملیات مذبوحانه و ناموفقی بود که با پدافند هوایی نیرو‌های مسلح رو به رو شد و شکست خورد.

محمود واعظی در شبکه ایکس نوشت: حاصل جنگ روانی و رجزخوانی رژیم صهیونیستی، عملیات مذبوحانه و ناموفقی بود که باپدافند هوایی نیرو‌های مسلح روبه رو شد و شکست خورد.

وی افزود: هدف شومی که رژیم اشغالگر قدس به مدت یک سال در جریان جنگ غزه دنبال می‌کند گسترده‌تر کردن جنگ در منطقه و در نهایت تقابل نظامی ایران وآمریکا ازطریق عملیات‌های «پینگ‌پونگی» است.

رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه البته وفق رهنمود‌های رهبر انقلاب و تدابیر مسئولین ذیربط این هدف پلید محقق نخواهد شد، تاکید کرد: شرایط بحرانی منطقه و اقدامات غیر انسانی و خلاف قوانین بین المللی رژیم صهیونی موجب شده تا کشور‌های غربی و منطقه‌ای با گسترش جنگ مخالفت کنند وحصول آتش بس رامطالبه کنند.

واعظی ادامه داد: استمرار تدابیر هوشمندانه نیرو‌های مسلح در اقدامات بازدارنده نظامی همراه با اقدامات موثر دیپلماتیک ضروری است.

وی تصریح کرد: از دستاورد‌های مهم دیپلماسی کشور که وفق سفر‌های رئیس جمهور و وزیر خارجه حاصل شد این بود که کشور‌های منطقه، حملات بی‌ثبات کننده رژیم جنایتکار صهیونیستی را محکوم کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار