مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: مشارکت سیستماتیک خیرین ایلامی در رفع مشکلات نیازمندان از طریق راه اندازی سامانه خیر و احسان (سخا) با هدف پایش و رصد فقر و همچنین رفع مشکلات بهینه‌تر نیازمندان و مددجویان توسط این نهاد راه اندازی شده است.

ناصر مرادی پویانی در دیدار با مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام اظهار کرد: این سامانه جهت رسیدگی بهتر و ارتباط دوسویه بین خیرین و افراد نیازمند و در واقع مشارکت سیستماتیک نیکوکاران در رفع مشکلات نیازمندان راه اندازی شده است.

وی با عنوان اینکه تاکنون حدود ۱۰ هزار نفر از خانواده‌های نیازمند در این سامانه بارگزاری و معرفی شده اند افزود: از آنجاییکه قرار است دستگاه‌های گوناگون خدمت رسان در این سامانه لینک شوند، انتظار می‌رود استانداری ایلام از طریق فرمانداری‌ها نسبت به معرفی این سامانه به مدیران اجرایی در شهرستان‌ها همکاری لازم را به عمل آورد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه کمیته امداد در راستای خدمت رسانی الکترونیک به نیازمندان از دستگاه‌های پیشگام است افزود: این نهاد در زمینه مقوله‌های فرهنگی و کاهش آسیب‌ها عملکرد قابل ستایشی در این استان داشته است.

برچسب ها: کمیته امداد ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.