مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان: باتوجه‌به انجام گشت مشترک پنج داروخانه و سه فروشگاه متخلف به دلیل مشارکت در قاچاق شیرخشک به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سعید مساعد  بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان سراوان پس از دریافت شکایات و گزارشات و پیام‌های نارضایتی از نبود شیرخشک در فضای مجازی اقدام به تشکیل کارگروه ویژه شهرستانی، پیگیری روزانه مدیریت شبکه و اخذ گزارشات، تعامل با دادستانی، تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن کرد.

وی با بیان انجام گشت مشترک از بازار سیاه ایجاد شده و جمع‌آوری و اتلاف ۳۸۶ قوطی انواع شیرخشک، افزود: دعوت از بازرسان استانی معاونت غذا و دارو، تشکیل گروهی مجازی و اعلام روزانه موجودی داروخانه‌ها بررسی روزانه میزان ورود و خروج شیرخشک از داروخانه‌ها و ایجاد حساسیت بالا از دیگر اقدامات در این زمینه بوده است.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان عنوان کرد: در این راستا ۵ داروخانه به تعزیرات حکومتی در ابتدای سال جاری معرفی که مجموعاً بیش از یک میلیارد تومان جریمه نقدی شدند.
 
مساعد خاطرنشان کرد: همچنین ارجاع سه پرونده فروشگاه به دلیل مشارکت در قاچاق ۳۸۶ شیرخشک به تعزیرات حکومتی صورت گرفت که مجموعاً به ارزش ۵۴ میلیون تومان که ۳ برابر ارزش کالا جریمه خواهند شد.
 
وی با اشاره به اینکه امروز میزان شکایت و مراجعه از نبود شیرخشک وجود نداشته و مسئله شیرخشک در این زمان کنترل شده، از مردم خواست تا تخلفات مشاهده شده از داروخانه‌ها را با تلفن گویای ۱۹۰ گزارش دهند و درصورتی‌که به داروخانه مراجعه کردند و به شیر موردنظر را ندادند و گمان کردند که حق آنها ضایع شده می‌توانند ساعت مراجعه و نام داروخانه و نام شیرخشک را به شماره ۰۹۱۵۶۷۳۷۴۷۶ پیامک ارسال کنند تا دراسرع‌وقت پیگیری شود.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان گفت: درصورتی‌که شاهد فروش شیرخشک خارج از داروخانه نیز شدند موضوع و نشانی مغازه را به شماره‌تلفن همراه فوق ارسال کنند چرا که بدون اغماض پلمب و پارچه بر سر درب مغازه نصب می‌شود.
 

برچسب ها: شبکه بهداشت ، شیرخشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار